ثبت رکوردی بزرگ : فروش 10 میلیارد دلار برنامه در اپ استور !

امروز اپل در یک خبر رسمی بیان کرده است که کاربران آی او اس ، امسال 10 میلیارد دلار برنامه و بازی از اپ استور دانلود کرده اند و این رقم در کل تاریخ آیتیونز ، بی سابقه میباشد . فقط در ماه دسامبر ، کاربران 1 میلیارد دلار برنامه و بازی خریده اند و این در حالی است که تعداد زیادی از بازی ها و برنامه ها به صورت رایگان عرضه شده اند .

 

Eddy Cue ، یکی از مدیران بخش نرم افزارها و بازی های اپ استور اعلام کرده است که سیستم عامل 7 iOS کار را برای برنامه نویسان و شرکت های نرم افزاری بسیار آسان تر کرده است و درآینده مطمئنا برنامه ها و بازی های بسیار خلاقانه تر و جالبتری برای سیستم عامل iOS 7 عرضه خواهد شد .

 

Pile-of-Money

 

در این خبر ، به نرم افزار های یاهو ، Pinterest ، Tumblr ، OpenTabl و بازی هایی مانند Candy Crush Saga و Clumsy Ninja اشاره شده است و بدلیل پرطرفداربودن و دانلود بسیار زیاد آنها ، از توسعه دهندگانشان تشکر شده است . جالب است بدانید که اپ استور اکنون میزبان تعداد بسیار زیادی برنامه و بازی است و در بیش از 155 کشور جهان مورد استفاده قرار میگیرد .

 

App-Store-sets-single-week-record-with-1-2-billion-downloads-app_store_logo_1

 

این در حالی است که خیلی از افراد ( به خصوص در ایران ! ) نرم افزار ها و بازی های خودشان را از اپ استور نمیخرند و از نسخه های کرک شده استفاده میکنند ! فکر میکنم حالا خیلی راحت تر میشود فروشگاه گوگل پلی را با اپ استور مقایسه کرد و باز هم اپل و باز هم …