تیم کوک : منتظر نسل جدید محصولات جدید اپل در سال 2014 باشید

دو ماه گذشته برای اپل و کاربران این کمپانی ، بسیار شلوغ و پرکار بوده است . معرفی شدن دو آیفون جدید ، معرفی شدن نسل جدید آیپد مینی ، مک بوک ، مک پرو و آیپد ایر کل اخبار اپل را به خود اختصاص داده بود . اما حالا پس از عرضه ی این محصولات فوق العاده ، گروهی از کاربران اپل ، که هنوز هم دنبال غافلگیری و ارائه ی یک محصول واقعا جدید بودند ( چیزی مانند iWatch ) ، هنوز هم همان نیاز را احساس میکنند و شاید محصولات جدید به رغم کاربرد فوق العاده و قدرت باور نکردنیشان ، هنوز هم آنها را راضی نکرده اند .

 

یکی از همین کاربران ، خبرنگار یکی از مهمترین منابع اخبار اپل در آمریکا میباشد که بخشی از مصاحبه ی ایشون با تیم کوک رو در زیر میتونید بخونید :

 

خبرنگار : شما در ماه آوریل ( اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ) در مورد ارائه ی محصولات کاملا جدید و در دسته بندی های متفاوت با محصولات قبلیتون ، خبر داده بودید و گفته بودید که کاربران ، در نیمه ی دوم سال  21013 و اویل سال 2014 منتظر چیزهای جدیدی باشند .  آیا اینها همان محصولات جدید اپل است ؟ و یا هنوز محصولات واقعا جدید شما ارائه نشده اند ؟ آیا هنوز هم باید منتظر بمونیم ؟

 

تیم کوک : من نگفته بودم که شما اونها رو در نیمه ی دوم سال 2013 خواهید دید ، بلکه گفته بودم چیزهای جدید ی از ما در پاییز 2013 خواهید دید و همینطور هم شد . شما در دو ماه گذشته چیزهای فوق العاده ای دیدید و اپل گامهای بلندی در تکنولوژی برداشته است . اپل در فرایندهای سخت افزاری و نرم افزاری دنیای جدیدی خلق کرده است که واقعا منحصر بفرد است . البته ما قطعا باور داریم که میتونیم از تواناییها و تجربه هامون در حوزه های دیگر هم استفاده کنیم و محصولاتی تولید کنیم که تابحال در اونها ورودی نداشته ایم . ما کاملا به این قضیه مطمئنیم و شما این رو در آینده خواهید دید . ”

 

غیر از توضیحات تیم کوک ، قسمت آخر صحبت هاش واقعا هیجان انگیز بود !

آیا تیم کوک داره به طور غیر مستقیم به iWatch و تکنولوژی های پوشیدنی اشاره میکنه ؟

آیا اپل قصد داره به حوزه ی ساخت تلویزیونهای هوشمند و 55 اینچی وارد بشه ؟

به نظر شما این محصولات جدید چه محصولاتی خواهند بود ؟