توییک Switchr for iPhone: تجربه‌ی نسخه‌ی نخست Auxo در آی‌اواس ۷

همانطور که اطلاع دارید چندی پیش توییک Auxo 2 به طور رسمی منتشر شد و شرح کاملی از امکانات آن را در اپل اپس خواندید. اما اگر ظاهر جدید این توییک برایتان دلچسب نیست و خواستار شکل و شمایل نسخه‌ی اول آن هستید، شاید Switchr for iPhone همان توییکی باشد که می‌خواهید.

همانطور که در تصویر فوق می‌بینید این توییک بسیاری از جنبه‌های طراحی نسخه‌ی نخست Auxo را به ارث برده است. نمای سوئیچینگ اپلیکیشن به شما پیش‌نمایشی از اپلیکیشن‌ها به همراه آیکون اپلیکیشن در پایین پیش‌نمایش را ارائه می‌کند. زمانی که اپ سوئیچر را باز می‌کنید نیز سایر قسمت‌های صفحه جلوه‌ی بلور به خود می‌گیرد.

کنترل‌های موزیک با سوایپ‌کردن به سمت راست در قسمت اپ سوئیچر همانند آی‌اواس ۶ قابل دستیابی هستند. با یک سوایپ بیشتر نیز toggleهای مختلف و اسلایدر صدا نمایش داده می‌شود. Switchr for iPhone تنظیمات مفصلی دارد که از طریق Settings گوشی قابل دستیابی است.

از این قسمت می‌توانید توییک را فعال یا غیرفعال کنید، امکان اجرای توییک با تاچ آی‌دی را فعال کنید، ترتیب چیزهایی که با اجرای توییک نمایش داده می‌شوند را تغییر دهید، ظاهر توییک را سفارشی کنید، کنترل‌های موزیک را تنظیم کنید، toggleها را کنترل کنید و همچنین اکشنی در Activator برای اجرای توییک تنظیم کنید.

20140406-224737.jpg

همچنین این توییک تغییرات قابل اعمال بیشتری بر روی ظاهر خود در اختیارتان می‌گذارد که آن را در این زمینه خاص‌تر می‌کند. تنظیماتی از قبیل سرعت انیمیشن‌های توییک، میزان گردی گوشه‌های پیش‌نمایش اپلیکیشن‌ها، تنظیم شدت افکت بلور، رنگ‌ها، آیکون اپلیکیشن‌ها و badgeها. Toggleها نیز به طور کامل قابل سفارشی‌سازی هستند و چون این توییک کنترل سنتر را غیرفعال نمی‌کند، می‌توانید از toggleهای آن به عنوان مکمل toggleهای کنترل سنتر استفاده کنید. گزینه‌هایی از قبیل LTE ، هات‌اسپات، Location Services و وی‌پی‌ان.

در انتهای صفحه‌ی تنظیمات یک گزینه‌ی ری‌اسپرینگ وجود دارد که پس از انجام تغییرات برای اعمال آن‌ها باید از آن استفاده کنید. البته تمامی تغییرات نیاز به ری‌اسپرینگ جهت اعمال‌شدن ندارند.

Switchr for iPhone بدون شک یک گزینه‌ی عالی برای کسانی که شوق داشتن نسخه‌ی سازگار با آی‌اواس ۷ از نسخه‌ی آی‌اواس ۶ Auxo را دارند است. اما این توییک گزینه‌های سازگار با آی‌اواس ۷ مختلفی دارد که آن را از Auxo متمایز می‌کند. از این توییک می‌توان به طور کامل به عنوان جایگزینی برای اپ سوئیچر پیشفرض سیستم‌عامل استفاده کرد و گزینه‌ی مناسبی برای این منظور است.

اگر مایل به نصب و استفاده از توییک Switchr for iPhone هستید، می‌توانید آن را با قیمت ۲ دلار از سیدیا خریداری کرده و یا نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را به رایگان از سورس اپل‌اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo دریافت کنید. توجه کنید که این توییک فعلاً با آیپد سازگار نیست.