توییک SafeHouse: غیرفعال‌کردن خودکار Passcode در منزل

شما از دستگاه خود در مکان‌های مختلفی استفاده می‌کنید و به احتمال زیاد برای افزایش امنیت یک Passcode نیز بر روی دستگاه تعریف کرده‌اید تا کسی جز شما قادر به بازکردن آن نباشد. اما آیا واقعاْ همیشه نیاز به واردکردن این کد دارید؟ برای مثال حتی وقتی در خانه هستید؟ اگر جوابتان مثبت است که هیچ. اگر نه که توییک SafeHouse برای شما ساخته است.

 

شاید آرزو کرده باشید که وقتی در منزل از دستگاه خود استفاده می‌کنید نیاز به وارد کردن Passcode در هر بار بازکردن قفل صفحه نباشد. اما گوشیتان چگونه باید تشخیص دهد که شما در خانه‌ی خود هستید؟ ایده‌ی SafeHouse بسیار ساده و در عین حال کاربردی است. تشخیص این توییک بر اساس شبکه‌ی وای‌فای‌ای است که به آن متصل هستید.

 

پس از نصب توییک باید به تنظیمات آن واقع در Settings دستگاه بروید. ابتدا توییک را فعال کرده و سپس نام شبکه‌ی وای‌فای خانه‌ی خود را در باکس مشخص وارد کنید:

 

safehouse1

 

پس از انجام این کار٬ هر بار که قصد استفاده از گوشی خود را داشته باشید توییک به سرعت شبکه‌ی وای‌فای‌ای که به آن متصل هستید را چک کرده و در صورتی که به شبکه‌ای که اسم آن را در باکس فوق وارد کردید متصل باشید٬ مرحله‌ی واردکردن Passcode برایتان نشان داده نمی‌شو و مستقیماْ به هوم‌اسکرین هدایت می‌شود.

 

این توییک در دو نسخه‌ی رایگان و پولی عرضه شده است. در صورتی که نسخه‌ی پولی آن را نصب کنید٬ می‌توانید تا سقف ۵ شبکه‌ی مختلف را به توییک داده و در تمامی این مکان‌ها از واردکردن Passcode خلاصی یابید.

 

safehousepro-deb-cydia

 

نسخه‌ی رایگان این توییک را می‌توانید به رایگان از سورس بیگ‌باس دانلود و نصب کنید. همچنین نسخه‌ي Pro این توییک به قیمت ۰.۹۹ دلار از همین سورس قابل خریداری است. نسخه‌ی کرک‌شده از نسخه‌ی پولی این توییک را می‌توانید از سورس http://appleapps.ir/repo دریافت و نصب کنید.