توییک Classic Lock Screen: تجربه‌ی کامل لاک‌اسکرین آی‌اواس ۶ در آی‌اواس ۷‎

به شخصه از کسانی هستم که طراحی آی‌اواس ۷ را بسیار بیشتر از آی‌اواس ۶ می‌پسندم. این پسند شامل قسمت لاک‌اسکرین نیز می‌شود. ولی‌ هنوز هم هستند کسانی که با وجود آپدیت به آی‌اواس ۷ همچنان نمی‌توانند از فضای آی‌اواس ۶ دل بکنند. چند وقت پیش بود که خبر از عرضه‌ی توییکی برای تغییر اسلایدر آنلاک آی‌اواس ۷ به همان شکل سنتی‌ای که در آی‌اواس ۶ وجود داشت دادیم. اما حال با عرضه‌ی توییک جدید Classic Lock Screen می‌توانید تغییرات عمیق‌تری را در این محیط تجربه کنید.

Download-Classic-Lock-Screen-1.0-2-v1.0-2-Deb-Cydia-Tweak-iOS-7-3_iphone5s_silver_portrait

شرکت CoolStar توییک Classic Lock Screen را به تازگی در سورس بیگ‌باس منتشر کرده است. این توییک فضای لاک‌اسکرین آی‌اواس ۶ را به طور کامل به آی‌اواس ۷ می‌کشاند. به گفته‌ی سازنده‌ی توییک تمامی المان‌های به کار رفته برای ساخت این فضا المان‌های اصلی به کار رفته توسط اپل هستند برای طراحی هستند تا تجربه‌ی واقعی کار با لاک‌اسکرین آی‌اواس ۶ به کاربر منتقل شود. این تغییرات شامل قسمت‌های مختلفی از قبیل بخش کنترل موسیقی، بخش واردکردن رمز عبور چهار رقمی، اسلایدر آنلاک و نوتیفیکشن‌های لاک‌اسکرین می‌شود. حتی صدای آنلاک‌شدن قفل نیز به صدای آنلاک در آی‌اواس ۶ تغییر می‌یابد.
 

Download-Classic-Lock-Screen-1.0-2-v1.0-2-Deb-Cydia-Tweak-iOS-7-1_iphone5s_silver_portrait

برای تجربه‌ی محیط آی‌اواس ۶ در قسمت‌های دیگر نیز می‌توانید علاوه بر توییک Classic Lock Screen ٬ توییک‌های iOS 6 Complete, ClassicDock, ClassicBadges, ClassicSwitcher, SixBar و ClassicBattery را نیز امتحان کنید.

 

Classic Lock Screen را می‌توانید به قیمت ۰.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. همچنین نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن از سورس repo.hackyouriphone.org قابل دریافت است. توجه کنید که چون المان‌های مربوط به محیط در این توییک نیاز به دانلودشدن دارند٬ به هنگام نصب سعی کنید از یک شبکه‌ی وای‌فای استفاده کنید. این روند ممکن است چندین دقیقه به طول بیانجامد.