توییک کاربردی PowerDown Pro: افزودن گزینه‌های بیشتر به صفحه‌ی power down آیفون

PowerDown Pro نام توییک جدیدی است که گزینه‌های بیشتری به صفحه‌ی power down آیفون که با نگه‌داشتن دکمه‌ی پاور ظاهر می‌شود اضافه می‌کند. در حالت عادی این منو تنها دارای یک گزینه تحت عنوان slide to power off است که وظیفه‌ی خاموش‌کردن دستگاه را به عهده دارد. اما پس از نصب PowerDown Pro سه گزینه‌ی دیگر نیز به این قسمت افزوده می‌شوند.

 

چهار گزینه‌ی حاصل – سیف مد٬ شات داون٬ ریبوت و ری‌اسپرینگ – از طریق سوایپ‌کردن بر روی کادر قرمز رنگی که در صفحه‌ی پاور داون قرار می‌گیرد قابل دستیابی هستند. پس انتخاب گزینه‌ی دلخواه کافی است بر روی کادر زیرین با عنوان slide to confirm سوایپ کنید تا عمل انتخابیتان صورت بگیرد.

 
PowerDown-Pro-3

 

پس از نصب PowerDown Pro گزینه‌ی جدیدی به قسمت Settings گوشی اضافه می‌شود که بخش تنظیمات توییک است. از این قسمت می‌توانید توییک را فعال یا غیرفعال کنید و همچنین ترتیب گزینه‌های کادر قرمز رنگ را تغییر دهید. همچنین امکان حذف و اضافه‌ی گزینه‌ها از منو نیز وجود دارد.

 

powerdownpro2

 

PowerDown Pro توییکی ساده است که به طرز زیبایی بر قابلیت پیش‌فرض آی‌اواس منطبق می‌شود و به آن قدرت می‌بخشد. این توییک را می‌توانید به قیمت ۹۹ سنت از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. نسخه‌های کرک‌شده‌ای که تا به حال عرضه شده‌اند دارای مشکلات اکتیو هستند. به محض انتشار یک نسخه‌ی کرک‌شده‌ی قابل استفاده٬ آن را در سورس اختصاصی اپل‌اپس قرار خواهیم داد.