توییک محبوب Activator آپدیت شد

توییک بسیار محبوب و مشهور Activator قطعاً جزو 5 توییکی است که هرکسی که جیلبریک می کند از آن استفاده می کند حتی هستند کاربرانی که فقط برای استفاده از امکانات فوق العاده ی این توییک اقدام به جیلبریک می کنند.

رایان پتریچ Ryan Petrich دولوپر این توییک به تازگی آپدیتی جدید برای این توییک منتشر کرده است که به کاربران امکان می دهد کنترل کاملی روی میزان مصرف باتری و شخصی سازی آن داشته باشند.

با استفاده از این آپدیت شما می توانید تعیین کنید که دیوایستان هنگامی که در حال شارژ شدن یا در حال خالی شدن شارژ است در درصد های مختلف شارژ کارهای مختلفی انجام دهد برای مثال می توانید کاری کنید که زمانی که درصد شارژ باتری شما به میزان مشخصی رسید دیوایس یک صدای آلارم بدهد.

ورژن جدید این توییک به صورت آزمایشی عرضه شده است که شما می توانید با افزودن سورس rpetri.ch/repo به سیدیای خود و جستجوی Activator آن را نصب کنید. با توجه به اینکه این توییک در مرحله ی آزمایشی است گزارش هایی حاکی از کار نکردن این ویژگی جدید در برخی شرایط و دیوایس های خاص منتشر شده است.

برای دسترسی به این ویژگی جدید پس از آپدیت این توییک از داخل منوی Settings وارد Anywhere شوید سپس از بالا سمت راست Edit را بزنید در این قسمت می توانید امکاناتی برای زمان شارژ شدن باتری دیوایس Battey Charges و برای زمانی که شارژ دیوایس در حال خالی شدن است Battery Drains مشاهده کنید

174850 174853