توییک قدرت‌دهنده به تاچ آی‌دی iTouchSecure با پشتیبانی از مرورگرهای مختلف آپدیت شد

اگر از دارندگان دستگاه آیفون ۵ اس هستید و دستگاهتان جیلبریک‌شده است، به احتمال زیاد به دنبال توییک‌های مختلفی جهت افزایش میزان بهره‌بردن از تاچ آی‌دی دستگاهتان بوده‌اید. در این زمینه توییک iTouchSecure یکی از ضروری‌ترین گزینه‌هاست. توسط این توییک می‌توانید به سرعت باکس‌های مربوط به واردکردن پسورد را به طور خودکار و به وسیله‌ی تاچ آی‌دی پر کرده و صرفه‌جویی زیادی در وقت و حوصله‌ی خود کنید. پسورهای مختلفی که توسط توییک ذخیره می‌شوند توسط الگوریتم خاصی کدگذاری می‌شوند.

20140427-201447.jpg

استفاده از توییک بسیار ساده است. کاربر کافی است تنها در بار نخست پسورد را در باکس مربوطه‌اش در اپلیکیشن‌های مختلف یا اپلیکیشن سافاری وارد کند. پس از آن iTouchSecure پسورد شما را به یاد سپرده و در دفعات بعدی تنها کافی است از اثر انگشت خود برای واردنمودن خودکار پسورد استفاده کنید. از نکات مثبت iTouchSecure پشتیبانی از اپ استور و اپلیکیشن معروف 1Password است که به موجب آن خواهید توانست استفاده از تاچ آی‌دی را جایگزین وارد نمودن هرباره‌ی پسورد اپل آی‌دی و به خاطر سپردن مستر پسورد بکنید.

20140427-201458.jpg

با عرضه‌ی آپدیت جدید توییک، iTouchSecure حوزه‌ی کار خود را بیش از پیش گسترش داده است. اگر شما کاربر مرورگری به جز سافاری نظیر گوگل کروم بر روی آی‌دیوایستان هستید، حال می‌توانید امکانات توییک را در داخل مرورگر مورد علاقتان نیز تجربه کنید. با عرضه‌ی این نسخه پشتیبانی از تعداد متعددی اپلیکیشن مرورگر شخص ثالث نیز به توییک اضافه شده است و خواهید توانست تمامی فرم‌ها و فیلدهایی که نیاز به واردکردن پسورد دارند را تنها با استفاده از تاچ آی‌دی دستگاهتان پر کنید.

20140427-201505.jpg

توییک iTouchSecure را می‌توانید به صورت اورجینال از فروشگاه اپل شاپ به صورت آنلاین و آنی خرید کنید .http://www.cydia.apple-shop.ir

نسخه‌ی کرک‌شده‌ی این نسخه از توییک نیز پس از عرضه از سورس اختصاصی اپل اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo به رایگان قابل دریافت خواهد بود..