توییک عالی ColorFlow: تغییر رنگ‌بندی محیط اپلیکیشن موزیک بر اساس آلبوم آرت

توییک ColorFlow از آن دسته توییک‌هایی است که از همان لحظه‌ی نصب نوید عوض‌کردن حال و هوای خودتان و سیستم‌عاملتان را می‌دهد. این توییک بر اساس رنگ‌بندی آلبوم آرت آهنگی که در اپلیکیشن موزیک آی‌اواس در حال پخش است رنگ‌بندی صفحه‌ی Now Playing را به کلی تغییر می‌دهد. این تغییرات بسیار عمیق هستند، به طوری تمامی نوشته‌ها، دکمه‌ها، اسلایدرها و پس‌زمینه دچار تغییر رنگ می‌شوند.

20140405-211634.jpg

نصب ColorFlow هیچ تنظیماتی به Settings اضافه نمی‌کند. کافی است پس از نصب به سراغ اپلیکیشن موزیک رفته و آهنگ دلخواهتان را پخش کنید. توییک به طور خودکار وارد عمل شده و رنگ‌بندی تمامی عناصر را به حال و هوای آلبوم آرت می‌برد. نتایج حاصل بسیار زیبا و باور این میزان هوشمندی توییک و دقت کار آن دشوار است.

20140405-211639.jpg

جدا از نتیجه‌ی کار توییک، نحوه‌ی کار آن نیز بسیار خوب و روان است. پس از نصب هیچ سنگینی یا لگ در اپلیکیشن موزیک احساس نمی‌شود. به طوری که این حس القا می‌شود که با یکی از قابلیت‌های پیش‌فرض سیستم‌عامل روبرو هستیم.

20140405-211627.jpg

توییک ColorFlow به سادگی تا مدت‌ها شما را در صفحه‌ی Now Playing نگه داشته و با پخش‌شدن هر آهنگ جدید، حس کنجکاوی در شما برای سر زدن به حال و هوای ایجاد شده را برمی‌انگیزد. این توییک را می‌توانید به قیمت ۱.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کرده و یا به رایگان از سورس اپل‌اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo دانلود و نصب کنید.