توییک جدید SaveGram؛ ذخیره‌ی آسان تصاویر اینستاگرام در گالری

اینستاگرام بنا به دلایل امنیتی و کپی‌رایتی امکان ذخیره‌ی تصاویری که در اینستاگرام می‌بینید را به شما نمی‌دهد. اما موضوع خنده‌دار این است که کاربران می‌توانند بدون محدودیتی از آن تصاویر اسکرین‌شات بگیرند و ذخیرشان کنند. البته واضح است که چنین روشی چندان جالب نیست، اما در شرایطی که گزینه‌ی دیگری در دسترس نباشد تنها راه چاره است.

شاید پیش از این نیز با توییک‌هایی که برای ذخیره‌کردن تصاویر اینستاگرام ارائه شده‌اند آشنا بودید. اما اگر کاربر این توییک‌ها باشید متوجه شده‌اید که پس از آپدیت‌های مختلفی که برای اپلیکیشن اینستاگرام عرضه شد بسیاری از این توییک‌ها نیز از کار افتادند. مثال برای این حرف توییک InstaSave بود که با آمدن آی‌اواس ۷ دیگر منسوخ شد. از طرفی اپلیکیشن InstaSave نیز که به همین منظور ارائه شده است اپلیکیشنی پولی است.

اما به تازگی Julian Weiss راه‌حل رایگانی برای این کار ارائه کرده است. SaveGram نام توییک جدید رایگانی است که او به همین منظور ساخته و پرداخته است. اگر به دنبال روشی سریع و سرراست برای ذخیره‌ی تصاویر همانند تجربه‌ای که از دوران آی‌اواس ۶ داریم هستید، راه‌حل استفاده از توییک SaveGram است. پس از نصب توییک کافی است اپلیکیشن اینستاگرام را در صورت بازبودن ببندید و دوباره باز کنید تا توییک با اپلیکیشن اینستاگرام ادغام شود.

پس از نصب توییک و اجرای اینستاگرام برای ذخیره‌ی هر عکس کافی است بر روی آیکون “…” در پایین آن تصویر تپ کنید تا گزینه‌های اشتراک برایتان نمایش داده شود. در بین این گزینه‌ها گزینه‌ی Save را نیز خواهید یافت:

20140411-200749.jpg

پس از نصب تنظیماتی به Settings دستگاه اضافه نمی‌شود و گزینه‌ای برای شخصی‌سازی طرز کار توییک وجود ندارد. SaveGram با آخرین نسخه‌ی ارائه‌شده‌ی اینستاگرام تاکنون و نیز آی‌اواس ۷ هماهنگ است. همانطور که اشاره شد SaveGram توییکی رایگان است که می‌توانید آن را از سورس بیگ‌باس دانلود و نصب کنید.