توییک جدید Dated: سفارشی‌سازی فرمت زمان ارسال و دریافت مسیج‌ها

اگر دستگاهتان جیلبریک‌شده است٬ فرمت نمایش زمان ارسال و دریافت مسیج‌ها در اپلیکیشن Messages (که از طریق سوایپ به چپ بر روی صفحه‌ی گفت‌وگو قابل دسترسی است) به لطف عرضه‌ی توییک جدیدی قابل سفارشی‌سازی است. Dated نام توییک جدیدی است که اجازه می‌دهد به صورتی پویا فرم و ساختار تایمی که در کنار مسیج‌ها نشان داده می‌شود را تغییر دهید.

 

می‌دانید که در حالت پیش‌فرض تنها ساعت و دقیقه‌ی ارسال و دریافت این مسیج‌ها نشان داده می‌شود. ولی با نصب Dated به وسیله‌ی گزینه‌هایی که در تنظیمات این توییک تعبیه شده است می‌توانید قسمت‌هایی نظیر سال٬ ماه٬ روز٬ ساعت٬ دقیقه٬ ثانیه و نشانگر AM/PM را به فرمت اضافه کرد. تمامی این تغییرات بدون صورت‌گرفتن ری‌اسپرینگ انجام می‌پذیرند.

 

Dated-Settings

 

بخش تنظیمات توییک به Settings دستگاه اضافه می‌شود. تمامی گزینه‌ها حالت قابل فعال یا غیرفعال‌سازی دارند و با تغییر هر یک٬ پیش‌نمایشی از آنچه که در نهایت در Messages خواهید دید در نوار Preview نشان داده می‌شود. اگر به صورت موقت مایل به استفاده از توییک نیستید می‌توانید آن را از این قسمت غیرفعال کنید بدون آن که نیاز به پاک‌کردن توییک باشد.

 

جای سوال است که واقعاً این توییک ۰.۹۹ دلار ارزش دارد یا نه٬ اما مسلماً کسانی هستند که این توییک برایشان مفید باشد. اگر مایل به خرید و استفاده از این توییک هستید می‌توانید از طریق سورس بیگ‌باس عمل کنید. یا اگر می‌خواهید این توییک را امتحان کنید می‌توانید نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را از سورس اپل‌اپس به آدرس http://appleapps.ir/repo دریافت کنید.