توییک جدید Aria: اعمال بهبودهای مختلف و قدرت‌بخشیدن به اپلیکیشن موزیک آی‌اواس ۷

توییک Aria که به تازگی برای آی‌اوس ۷ عرضه شده است نوید اضافه‌کردن امکانات متعددی که جای خالی آن‌ها در اپلیکیشن پیش‌فرض پخش موزیک آ‌ی‌اواس دیده می‌شود را می‌دهد. امکاناتی از قبیل صف‌بندی آهنگ‌ها٬ نمایش به حالت grid ٬ نمای بهبودیافته‌ی Now Playing و … . سازنده‌ی Aria در توضیحات انتشار توییک اشاره کرده است که این توییک “با هدف بهترکردن تجربه‌ی کاربری اپلیکیشن پیش‌فرض موزیک با افزودن امکاناتی که نیاز به آن‌ها حس می‌شد” عرضه شده است.

 

تغییرات این توییک را می‌توان در چهار دسته‌ی کلی قرار دارد:

 

نخست کاربران پس از نصب توییک می‌توانند از طریق اکشن‌منو (منوی کپی-پیست) آهنگ‌ها را صف‌بندی کنند. با نگه‌داشتن انگشت بر روی یک آهنگ یا آلبوم٬ منویی گشوده می‌شود که سه گزینه در اختیارتان می‌گذارد: پخش آنی٬ پخش به عنوان آهنگ بعدی٬ پخش به عنوان آهنگ آخر‌:

 

171974

 

دومین قابلیت قابل‌توجه امکان نمایش بخش “Artists” و “Albums” به حالت grid است. می‌توانید این نما را فعال یا غیرفعال کنید و یا با گزینه‌هایی که در اختیارتان گذاشته می‌شود این نما را بهبود ببخشید:

 

171979

 

امکان انجام تغییراتی در ظاهر صفحه‌ی Now Playing نیز داده می‌شود. تغییراتی از قبیل تیره‌نمودن رنگ کلی صفحه و افزودن جلوه‌ی بلور به آن٬‌ بهبود نمای نمایش متن آهنگ و یا افزودن آیکون به گزینه‌های Shuffle و Repeat.

 

171980

171971

 

در نهایت امکان انجام تغییرات کوچک و مفیدی بر روی اپلیکیشن موزیک به طور کلی وجود دارد. امکاناتی از قبیل تغییر نمای آیکون اسلایدر seek به دایره٬ امکان فعال‌کردن پخش تصادفی آهنگ‌ها به طور خودکار پس از اتمام پخش یک آلبوم یا پلی‌لیست٬ امکان تغییر رنگ نوشته‌ها و آیکون‌ها و یا امکان فعال و غیرفعال کردن جلوه‌ی زوم که در نمای grid نشان داده می‌شود. تمامی تغییرات و بهبودهای ذکرشده از تنظیمات توییک واقع در Settings گوشی قابل اعمال است:

 

171977

 

این توییک که با پردازنده‌های ۶۴ بیتی نیز سازگار است را می‌توانید به قیمت ۱.۹۹ دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. همچنین می‌توانید نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را از سورس http://appleapps.ir/repo دریافت و نصب کنید.