توییک بسیار کاربری Priority Hub برای مدیریت نوتیفیکشن‌های لاک اسکرین

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که نوتیفیکشن‌های زیادی از سوی اپلیکیشن‌های مختلف دریافت می‌کنند، شاید تصور وجود امکان جداسازی و دسته‌بندی نوتیفیکشن اپلیکیشن‌های مختلف در بخش لاک اسکرین راه‌حل خوبی برای ساماندهی بی‌نظمی این قسمت به نظر برسد. اگر دستگاهتان جیلبریک شده است، این کار را توییک جدید و رایگان Priority Hub که در ساخت آن از شیوه‌ی مدیریت نوتیفیکشن موجود در گوشی بلک‌بری ۱۰ الهام گرفته شده است می‌تواند برایتان انجام دهد.

همانطور که در تصویر ابتدای پست مشاهده می‌کنید نوتیفیکشن اپلیکیشن‌های مختلف برای قرارگیری در برگه‌های مخصوص به خود جدا و منظم شده‌اند. هر سربرگ مختص یک اپلیکیشن بوده که با تپ‌کردن بر روی آن، تمامی نوتیفیکشن‌هایی که مختص آن اپلیکیشن باشند نمایش داده می‌شوند. قابلیت سوایپ بر روی نوتیفیکشن دست‌نخورده باقی می‌ماند و شما می‌توانید برای باز‌کردن و رسیدگی به هر نوتیفیکشن، طبق معمول روند موجود در آی‌اواس بر روی نوتیفیکشن مربوطه به راست سوایپ کنید.

یکی ویژگی بسیار خوب در این توییک امکان پاک‌کردن نوتیفیکشن‌های تنها یک اپلیکیشن از طریق سوایپ به پایین لیست نوتیفیکشن‌ها در سربرگ اپلیکیشن مربوطه است. برای مثال تصور کنید که قصد پاک‌کردن نوتیفیکشن‌های بازی‌ها را دارید، اما با این حال می‌خواهید نوتیفیکشن‌های مسیج و ریمایندر همچنان بر روی صفحه باقی بمانند. در این شرایط به سادگی کافیست به سربرگ اپلیکیشن‌های مربوطه بروید و با نگه‌داشتن انگشت خود بر روی صفحه و پایین کشیدن آن نوتیفیکشن‌های آن‌ها را پاک کنید.

Priority Hub یک بخش تنظمیات نیز به Settings دستگاه اضافه می‌کند که از طریق آن می‌توانید پاره‌ای از عملکردهای توییک را کنترل کنید:

20140416-224528.jpg

از این قسمت قادر خواهید بود که عدد مربوط به تعداد نوتیفیکشن‌هایی که بر روی آیکون اپلیکیشن واقع در سربرگ آن نمایش داده می‌شود را پنهان کنید، و یا مکان آیکون اپلیکیشن‌ها را به پایین صفحه منتقل کنید. شایان ذکر است که Priority Hub به طور کامل از تم‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر Priority Hub تنها با آیفون و آیپاد سازگار است و پشتیبانی از آیپد به آن افزوده نشده است. برای نصب این توییک نیاز است که سیستم‌عاملتان آی‌اواس ۷ باشد. همانطور که اشاره شد این توییک بسیار کاربردی بدون هیچ هزینه‌ای و به رایگان از سورس بیگ‌باس قابل دریافت است.