توییک IFFound:اضافه کردن اطلاعات دسترسی به صاحب دیوایس به لاک اسکرین

مطمئناً یکی از بزرگترین ترس های تمام کسانی که از تلفن های همراه استفاده می کنند این است که دیوایسشان گم شود که صد درصد این ترس در بین عزیزانی که صاحب اسمارت فون های گران قیمت هستند بیشتر هم هست.البته با استفاده از Find my iPhone و گزینه ی Lost Mode می توانید اطلاعات تماستان را روی دیوایس به نمایش بگذارید ولی این امکان فقط در صورتی است که دیوایس شما آنلاین باشد و Find my iPhone هم در آن روشن باشد.

اکثر عزیزان روی دیوایسشان قفل می گذارند تا از اطلاعات شخصیشان شامل عکس ها،کانکتک ها،مسج ها و غیره محافظت کنند و همین پسوورد ها هنگامی که دیوایس گم شود و شما نیز نمی توانید با دیوایتان تماس بگیرید ممکن است باعث شود فرد مورد نظر نتواند وارد کانکتک های شما شود و شماره تلفن منزل یا پدر یا مادر شما را پیدا کند و گوشی را به شما برگرداندتوییک IFFound یک توییک بسیار ساده است که به صفحه ی لاک اسکرین شما یک دکمه اضافه می کند و اگر کسی دکمه را بفشارد وارد صفحه ای می شود که اطلاعات تماس شما و احیاناً آدرس شما در آن نوشته شده است.

شما می توانید ویدئوی معرفی و آموزش این توییک را در پایین مشاهده کنید

[jwplayer mediaid=”102204″]

اگر نمی توانید ویدئوی بالا را به صورت آنلاین مشاهده کنید می توانید از این لینک به صورت مستقیم دانلود کنید

این توییک با دیگر توییک های لاک اسکرین مانند JellyLock7,Forecast,SubtleLock و IntelliScreenX سازگار است و هیچ تداخلی ندارد.

پس از نصب این توییک می توانید وارد برنامه ی تنظیمات شوید و وارد قسمت تنظیمات IFFound شوید و اطلاعات دسترسی به خودتان را وارد کنید. اطلاعات دسترسی طبق عکس های زیر نمایش داده خواهد شد.

 iffound1 iffound3

نسخه ی کرک شده ی این توییک در سورس اپل اپس به آدرس http://AppleApps.ir/Repo موجود است

 همچنین لایسنس نسخه اورجینال این توییک را میتوانید از بخش توییک های سیدیا فروشگاه اپل شاپ خریداری کنید . http://www.cydia.apple-shop.ir