توضیح مشکلات اخیر در سرویس‌دهی وبسایت اپل اپس

حدودا چهار سال از عمر وبسایت بزرگ اپل اپس میگذرد و به لطف شما عزیزان، در این چهارسال توانسته‌ایم خود را به عنوان بزرگترین مرجع پارسی زبان دنیای اپل معرفی کنیم. تلخی ها و شیرینی های بسیاری را نیز با همدیگر پشت سر گذاشته ایم و میشود گفت به عنوان یک خانواده‌ی بزرگ، یک زندگی مجازی را تشکیل داده‌ایم. در این مدت سعی کرده‌ایم مهمترین رویدادهای دنیای اپل را پوشش دهیم و با فراهم کردن انواع آموزش ها و مطالب اختصاصی، نیاز کاربران پارسی زبان را برطرف کنیم.

 

اما همانطور که در هفته‌ی اخیر و چند روز گذشته مشاهده‌ کرده‌اید، در ساعات و دقایقی صفحه‌ی اصلی سایت و پورتال پرسش و پاسخ از دسترس شما عزیزان خارج میشد و یا مطالب جدید بر روی سایت قرار نمیگرفت. دلیل این امر هم این است که بدلیل بالا رفتن بازدیدها و افزایش روز افزون کاربران اپل اپس، سرورهای میزبانی سایت دچار مشکل شده‌اند و شرکت خدمات‌دهی سرور و فراهم کننده‌ی هاست برای اپل اپس، نتوانسته است این حجم بالا از بازدیدهای روزانه را پشتیبانی کند.

 

اما جای هیچ نگرانی و ناراحتی نیست، زیرا مدیریت سایت بشدت دنبال رفع این موارد و افزایش بهره‌وری سایت میباشند و با تلاش شبانه روزی توانسته اند موقتا این مشکلات را برطرف کنند. همچنین باید بدانید که بزودی با فراهم شدن سرور اختصاصی و افزایش قدرت سخت افزاری سایت، هم پورتال رسمی اپل اپس و هم بخش پرسش و پاسخ به حالت اولیه باز میگردد و با قدرتی بیش از پیش، به شما عزیزان خدمت رسانی خواهد کرد.

 

ما نیز از طرف تیم مدیریت و پشتیبانی سایت اپل اپس، از شما کاربران عزیز، بدلیل مشکلات پیش آمده صمیمانه عذرخواهی میکنیم و تمام تلاشمان را میکنیم که با قدرت بیشتر، خدمت رسانی بهتری برای شما عزیزان داشته باشیم.