تغییر در سیاست های فروش آیفون

شرکت اپل به تازگی تغییرات عمده ای در سیاست های بازپس گرفتن محصولات خود به وجود آورده است. با توجه به قوانین جدیدی که وضع شده است مشتریانی که به صورت آنلاین آیفون خود را خریده اند و یا از نمایندگی های رسمی اپل اینکار را کرده اند از این پس 14 روز فرصت خواهند داشت دستگاهشان را به نمایندگی های اپل پس بدهند

توضیح اینکه پیش از این مشیتریان 30 روز فرصت جهت بازگرداندن آیفون خریداری شده ی خود داشتند

Apple-Store-Opening-001

اپل اعلام کرده است:

از این پس مشتریانی که از اپل آیفون خریداری کرده اند 14 روز فرصت دارند در صورت سالم بودن دستگاه و کامل بودن جعبه و لوازم جانبی آیفون خود را پس بدهند و پول خود را دریافت کنند

برای پس دادن خرید های بالای 750$ اپل یک چک به مبلغ مورد نظر را ظرف 10 روز کاری برای شما خواهد فرستاد و برای مقادیر کمتر از مبلغ فوق پرداخت پول آنی خواهد بود

با اجرای این تغییر سیاست بازگرداندن آیفون نیز مانند دیگر محصولات اپل خواهد شد که از قبل 14 روز فرصت جهت بازگرداندن کالا و دریافت پول خود داشتند.

اپل می گوید:

پیش از این شرکت های ارائه دهنده ی سرویس های مخابراتی طرف قرارداد با اپل 14 روز به مشتریان خود فرصت برای باز پس دادن کالای خود ارائه می کردند ولی برای خود شرکت اپل این فرصت 30 روز بود و اگر مشتریان پس از روز چهاردهم اقدام به پس دادن کالای خریداری شده ی خود میکردند جریمه های بازپس دادن شامل حال آنها می شد

آیا این اقدام اپل در تصمیم شما برای خرید آیفون بعدی تاثیر خواهد گذاشت؟ و آیا 14 روز زمان برای اینکه بفهمید آیا از محصول خریداری شده ی خود راضی هستید یا نه کافی است؟