تغییر خودکار پس‌زمینه‌ی لاک‌اسکرین در آی‌اواس 7

اگر شما از کسانی هستید که تعداد زیادی عکس در گالری خود دارند و همیشه با این مسئله درگیرند که کدام عکس را به عنوان عکس منتخب برای پس‌زمینه‌ی لاک‌اسکرین خود انتخاب کنند شاید توییک Shufflr بتواند کار شما را کمی راحت‌تر کند.

 

 

Shufflr  یک توییک ساده (واضح است که باید جیلبریک باشید) ولی جالب است که با هر بار لاک‌کردن صفحه‌ی گوشی یک تصویر جدید را به طور تصادفی از گالری انتخاب کرده به عنوان پس‌زمینه‌ی لاک‌اسکرین قرار می‌دهد. بنابراین هر بار که می‌خواهید گوشی خود را باز کنید با یک پس‌زمینه‌ی جدید مواجه می‌شوید. این تغییرات بر روی لاک‌اسکرین انجام می‌گیرد و هوم‌اسکرین شما بدون تغییر باقی خواهد ماند.

 

 

در ستینگز توییک شما با دو گزینه مواجه خواهید شد. گزینه‌ی اول برای غیرفعال‌کردن توییک است و ویژگی خوب آن قابلیت غیرفعال‌شدن بدون نیاز به ری‌اسپرینگ است. توییک را نصب می‌کنید و هر موقع خواستید بدون نیاز به پاک‌کردن آن می‌توانید غیرفعالش کنید. گزینه‌ی دوم تحت عنوان Shuffle Photos برای کنترل تصادقی یا غیرتصادفی بودن انتخاب تصاویر است. به این صورت که تصاویر با فعال‌شدن آن به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و با غیرفعال‌شدنش به همان ترتیبی که در گالری قرار دارند. در آخرین نسخه‌ای که تا امروز عرضه شده‌است گزینه‌های دیگری برای تنظیم وجود ندارند و فعلاً همین کنترل‌ها روی توییک قابل اعمالند.

 

همانطور که ذکر شد توییک بسیار ساده است. بودن امکانی برای اعمال این تغییر بر روی پس‌زمینه‌ی هوم‌اسکرین می‌توانست جالب باشد. یا امکان تنظیم زمان برای تغییر یا تعداد آنلاک لازم برای انجام تغییر به جای تغییر در هر بار آنلاک‌کردن. مهم‌تر از این‌ها یک ضعف جدی‌تر است. همگی ما تصاویر خصوصی‌ای در گالریمان داریم که مسلماً نمی‌خواهیم بک‌گراند گوشیمان شوند. اضاضه‌شدن امکانی برای انتخاب دستی عکس‌ها یا انتخاب آلبومی مشخص برای این کار بسیار ضروری است.

 

 

با وجود تمامی نقاط ضعف و قوت، Shufflr فعلاً تنها توییکی است که می‌تواند کار تغییر خودکار پس‌زمینه را برای شما انجام دهد. توییک را می‌توانید به قیمت 1.49 دلار از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. اگر دسترسی به خرید ندارید یا فکر می‌کنید این قیمت‌گذاری برای چنین توییک غیرمنطقی است می‌توانید نسخه‌ی کرک‌شده‌ی آن را از سورس http://cydia.myrepospace.com/sahmmad دریافت کنید.