تصاویری از اولین نمونه های احتمالی اولیه آیفون 6 منتشر شد


iphone 6 proto 3
 

ساعاتی پیش تعدادی عکس از اولین نمونه های احتمالی آیفون 6 در سطح اینترنت منتشر شد.احتمال می رود که منبع اصلی این عکس ها از چین باشد که نمایی از جلو و عقب آیفون 6 را به تصویر می کشند.

البته در زمان حال نمی شود با اطمینان گفت که این عکس ها دارای صحت هستند یا خیر.در وهله اول تنها چیزی که توجه را به خود جلب می کند آرم FCC در پشت قاب هست که فقط مخصوص مدل های به تایید رسیده و نهایی یک محصول هستش و هیچ گاه شاهد این علامت روی نمونه های اولیه نیستیم.اما حتی اگر این عکس ها واقعی نباشند باز هم دید خوبی نسبت به آیفون بعدی به ما می دهند.


iphone 6 proto
عکس ها توسط یک اکانت توییتر ناشناس منتشر شده است.البته جالب اینجاست که تعدادی از این عکس ها توسط لو دهنده مشهور استرالیایی Sonny Dickson منتشر شده است که پیش از معرفی آیفون 5s پیشگویی های صحیحی انجام داده بود.

البته امسال شایعه های فراوانی مبنی بر عرضه ی دو آیفون با صفحه نمایش های مختلف وجود دارد:یکی با صفحه نمایش 4.7 اینچی و دیگر برادری بزرگتر با صفحه نمایش 5.5 تا 5.7 اینچی

 


iphone 6 proto 2

گزارش های دیگر حاکی از آن است که آیفون بعدی صفحه نمایشی بدون قاب و حاشیه و ضخامتی کمتر دارا خواهد بود.هم چنین اجتمال دارد دوربین های جلو این نسل از آیفون توسط Sony تولید شوند.

نکته ی بعدی که در این نمونه ها مشکل دار هستند قسمت ورودی سیم کارت است که اگر توجه کنید متوجه می شوید که دور قسمت سوزن هیچ حاشیه ای برای باز شدن وجود ندارد.

 


Prototype-iPhone-6 issue
منبعی دیگر با قاطعیت تمام ثابت کرده که این عکس ها فیک هستند:



در پایان بهتر است که خیلی روی این عکس ها تکیه نکنیم چون صحت آنها بیشتر از یک طرح مفهومی نیست.اما یک چیز مشخص است و این است که آیفون بزرگتر قطعا خواسته بسیاری از ماست.حتی اگر این عکس ها فیک باشند امیدواریم آیفون 6 واقعی تفاوت زیادی با این عکس ها نداشته باشد.

نظر شما در مورد این عکس ها چیست؟