ترکیب لپ تاپ های وایو سونی با سیستم عامل مک در آینده !

شاید شما هم از شنیدن این خبر بسیار متعجب شده باشید ، زیرا همانطور که همه میدانید ، اپل حس خساست و انحصارطلبی آشکاری دارد و تقریبا تمام محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود را در ارتباط با یکدیگر عرضه میکند و استفاده از آنها را محدود به دیوایس ها و کاربران خود میکند . اما شاید برایتان جالب باشد که به احتمال زیاد ، در آینده ی نزدیک اگر بخواهید لپ تاپی با سیستم عامل مک بخرید ، دو انتخاب داشته باشید : اپل و سونی !

 

بله این خبری است که هم تیم اپل و هم Kunitake Ando ، مقام ارشد کمپانی سونی آنرا تایید کرده اند . البته هنوز هیچ خبری مبنی بر تاریخ و قرارداد رسمی بین این دو غول فناوری داده نشده است ، اما با توجه به اتفاقات ، اخبار و صحبت ها و البته مدیر قبلی کمپانی سونی – که رابطه ی نزدیکی نیز با تیم کوک داشت – به نظر میرسد در آینده ای نه چندان دور شاهد این اتفاق خواهیم بود ، اتفاقی که میتوانید برای اولین بار ، یک همکاری بزرگ و تعاملی را بین اپل و یک کمپانی بزرگ دیگر رقم بزند و طرفداران را بیش از پیش خوشحال کند .

 

url

 

Nobuyuki Hayashi ، یکی از خبرنگاران مشهور در وبلاگ شخصی خودش توضیح داده است :

” Kunitake Ando و مدیران اپل در چند بازه ی زمانی مختلف با همدیگر دیدارهایی داشته اند و روابط کاملا خوبی با هم داشتند . در یکی از دیدارهایشان ، او به همراه چند مقام ارشد اپل و سونی به یک زمین گلف رفتند و به بازی گلف مشغول شدند . در پایان بازی ، یکی از مدیران اپل ، یک لپ تاپ سونی وایو برای آنها آورد ، سیستم عامل نصب شده بر روی آن لپ تاپ ، مکینتاش بود و کاملا هم نسخه ی رسمی و کاملی بود . بعد از این اتفاق ، صحبت هایی درمورد تجارت و ارتباط تعاملی بین آندو برقرار شد و … ”

 

پس از انتشار ان خبر ، اپل نیز واکنش نشان داده است و ضمن تایید این خبر ، از روابط گسترده ی سونی و اپل برای پیشرفت بیشتر در آینده صحبت کرده است . همچنین شاید برایتان جالب باشد که تیم کوک ، تیمی از مهندسان نرم افزار اپل را مامور خرید و بررسی پیشرفته ترین لپ تاپ های وایو کرده است و به نظر میرسد در آینده ، اخبار بیشتری در این رابطه منتشر شود .

 

Sony-Vaio-Fit

 

شما رو نمیدونم ، ولی من که فکر میکنم تجربه ی مکینتاش روی سونی وایو پرو با رم 16 و اینتل cori7 سری هاسول ، تنها چیزی که کم داره یه بازی PES و یه بازی crysis هستش و یه ساب ووفر و دیگر هیچ !!