تخفیف فوق العاده ی بازی های پرطرفدار EA به مناسبت سال نو میلادی

محال است که شما یک پلیر حرفه ای iOS و یا کنسولهای دیگر باشید و ساعتها پای بازی های EA ننشسته باشید ! اکثر بازی های این کمپانی ، با گرافیک و جزییات بسیار بالا منتشر میشوند و در مدت کمی نیز طرفداران بسیار و میلیونها دانلود از اپ استور را تجربه میکنند . تعدادی از بازی های این کمپانی به طور رایگان و تعداد زیادی از آنها هم با قیمتهای بالایی منتشر میشوند که البته نسبته به کیفیتشان ، ارزش این قیمت گذاری را دارند .

 

البته با وجود جیلبریک و بازی های کرک شده و همچنین قیمت بالای خرید برنامه و بازی از اپ استور برای ما ایرانی ها ، شاید خیلی ها قید داشتن بازی و برنامه ی اورجینال را میزنند و به سراغ نسخه های کرک شده و یا بدون نیاز به جیلبریک میروند ، اما در این چند ماهه ی اخیر تعداد کسانی که تمایل به خرید و تهیه ی بازی و برنامه ی اورجینال پیدا کرده اند ، بسیار بیشتر شده است .

 

est

 

برای این دسته از عزیزان ، خبر خوبی داریم و آن هم این است که کمپانی EA ، اکثر بازی های پرطرفدار خود را با تخفیف چند دلاری به حراج گذاشته است ! تعداد این بازی ها به 40 عدد میرسد که در زیر میتوانید لیست تعدادی از پرطرفدارترین ها را مشاهده کنید که همه با قیمت 0.99 دلار به فروش گذاشته شده اند :

 

 

پیشنهاد میکنم اگر تاکنون بازی یا برنامه ی اورجینال نخریده اید ، برای یکبار هم که شده از گیفت کارت های آیتیونز استفاده کنید و این تجربه رو از دست ندهید . البته اگر مشکلات سینک آیتیونز و ارور 1009 و .. بگذارند !