به کمک StickR TrackR هیچ یک از وسایل خود را گم نمی‌کنید

شرکت Phone Halo چند روز قبل جدیدترین محصول خود را به لیست محصولات کم‌مصرف بلوتوثی خود اضافه کرد: StickR TrackR. این محصول جدید نیز در تلاش برای کمک به مردم جهت گم‌نکردن وسایلشان به جمع محصولات سابق این شرکت از قبیل Wallet TrackR ، Audiovox inSite و Cobra Tag اضافه شده است.

 

stickr_trackr_top

 

StickR TrackR قابلیت چسبیدن به هر وسیله‌ای از قبیل سوئیچ اتوموبیل، کنترل تلوزیون و سایر دستگاه‌ها، دوچرخه، چمدان و گوشی را داراست و از طریق اپلیکیشن مخصوص به خود قابل ردیابی است. StickR TrackR اولین وسیله‌ای خواهد بود که قابلیت اتصال به شبکه‌ی ردیابی این شرکت موسوم به Crowd Source که همزمان با معرفی این محصول جدید معرفی شد را داراست.

 

phone_halo_stickr_trackr_wpurse_10_web

 

به کمک این شبکه‌ی راه‌اندازی شده، هر کسی که اپلیکیشن TrackR را بر روی گوشی خود داشته باشد قادر خواهد بود به سایر کاربران در یافتن وسایلشان کمک کند. برای مثال اگر شما کلیدهایتان را گم کنید، StickR TrackR چسبانده‌شده بر روی آن شروع به ارسال یک آی‌دی یکتایی در بین تمامی افراد جامعه‌ی TrackR برای شروع جست‌وجو و یافتن وسیله‌ی شما خواهد کرد.

 

trackr_keys

 اگر کاربر دیگری از TrackR در محدوده‌ی محل گم‌شدن کلیدهایتان باشد، اپلیکیشن آن‌ها به طور خودکار و ناشناس آن آی‌دی را تشخیص داده و مکان کلید را در سرورهای Phone Halo به روز خواهد کرد و مسیجی از طرف سرور حاوی مختصات به روز شده‌ی کلیدهایتان به شما ارسال خواهد کرد. برای دستیابی به تعداد قابل قبولی کاربر در راستای ساخت چنین شبکه‌ای، TrackR تعدادی دستگاه به ارزش 100 هزار دلار را جهت تقویت پایگاه کاربران خود به طور رایگان در وبسایت خود عرضه می‌کند.