به روزترین تصویر های منتشر شده از طراحی شماتیک آیفون 6

تصوایر جدیدی به تازگی در اینترنت منتشر شده است که ادعا می شود آخرین و به روزترین تصویر های شماتیک از طراحی آیفون 6 می باشد.این عکس ها در وبسایت چینی Weifeng منتشر شده است که مدعی است این عکس ها را شرکای مونتاژ کننده ی چینی به دست آورده است.اگر به خاطر داشته باشید قبلاً نیز تصاویری از قالب های تولید کننده ی این دیوایس منتشر شده بود.

توضیحاتی که د این وبسایت چینی نوشته شده است متاسفنه به زبان چینی است و وبسایت iClarified هم این توضیحات را در مترجم گوگل وارد کرده و منتشر کرده است که در اینجا سعی می شود مفهوم کلی مطلب برای شما عزیزان به پارسی ترجمه شود

تغییر اصلی در این دیوایس جدید جای دکمه های آن است.همانطور که از عکس ها پیداست دکمه ی پاور به سمت راست دیوایس منتقل شده است تا به دلیل بزرگ تر شدن صفحه نمایش کاربران همچنان بتوانند با یک دست با دیوایس کار کنند.همچنین همانطور که در عکس ها مشخص است دکمه های ولووم که در کناره ی سمت چپ دیوایس هستند دیگر مانند آیفون 5S گرد نیستند بلکه بیشتر شبیه آیپاد تاچ 5 کشیده و بیضی وار هستند.همچنین فلاش دوربین نیز دوباره مانند آیفون 5 گرد شده است و پشت دیوایس نیز همچنان 3 تکه باقی مانده است.

اپل قرار است اسمارت فون جدید خود با نام آیفون 6 را آگوست امسال رونمایی کند. نظر شما چیست؟ آیا طراحی نهایی شبیه عکس های زیر خواهد بود؟

k1

k2

1k3

k4