بهینه شده برای آیفون 6 و 7 در آپدیت جدید نرم افزار های اپل!

iphone 6

 

اپل هفته گذشته تمام اپلیکیشن های خود اعم از iMovie,iPhoto و … را آپدیت کلی کرد.تغییرات این آپدیت فقط به عنوان بهبود کلی بود.اما از امروز شاهد هستیم که در صفحه اپ استور این نرم افزار ها عبارت بهینه شده با آیفون 6 یا حتی بهینه شده با آیفون 7 مشاهده می شود!

این عبارت در کشور های مختلف متفاوت است.در بعضی جاها آیفون 6 و در بعضی مناطق آیفون 7 مشاهده می شود.آیا امکان این وجود دارد که iPhone 5S همان آیفون 6 باشد؟!در این میان چه اتفاقاتی افتاده است؟!

به گفته Verge امکان این وجود دارد که اپل یک اشتباه کرده است و تمام این اتفاق یک اشتباه است.البته امکانش وجود دارد که اپل برا شایعه پراکنی این عبارت را اضافه کرده است تا در سایت های مختلف پخش شود.یا حتی شاید واقعا باید منتظر یک آیفون 6 باشیم!

دوستان دقت کنید که این عبارت فقط در بهضی از مرورگر ها و مناطق خاص در دنیا نمایش داده می شود و اگر با مراجعه به صفحه این نرم افزار ها این عبارت را مشاهده نکردید متعجب نشوید.

بیشتر شایعه های بر این است که امسال اپل مدلی S دار را معرفی میکند که مکمل نسل قبلی خود است که انتظار می رود نام آن iPhone 5S باشد و تغییرات زیادی با iPhone 5 نداشته باشد.

iPhone 5S (graphite, gold, Sonny Dickson 001)

 

این فرضیه به احتمال زیاد واقعیت دارد.چرا که اپل در این 4 سال هیچ گاه یک مدل S را جا نینداخته است.از طرفی دیگر همه ی عکس ها و شایعه های منتشر شده مربوط به iPhone 5S است و در آنها هیچ ردی از iPhone 6 یا حتی 7 مشاهده نمی شود.

پس در این میان چه اتفاق افتاده است؟به نظر شما این فقط یک نقص فنی بوده یا واقعا اپل در پی معرفی یک محصول کاملا جدید با صفحه نمایش بزرگتر است؟