بهترین برنامه های پلیر برای مک + لینک دانلود

برنامه های پخش کننده مک یا همان پلیر های ویدیویی یکی از مهمترین ابزارها در تمامی سیستم عامل ها بخصوص مک است. در اینجا ما به شما ۴ نرم افزار مک از بهترین پخش کننده های مک را معرفی می کنیم.

اگر کاربر ویندوز باشید بی شک با پخش کننده های معروفی نظیر KM Player و VLC آشنایی دارید اما بسیاری از کاربران مک از پخش کننده هایی که برای سیستم عامل شان عرضه شده است بی خبرند.

اپل اپس به شما ۴ پخش کننده قدرتمند رایگان را معرفی می کند:

معرفی بهترین نرم افزار های پلیر برای مک

  • برنامه اول : VLC Media Player

شاید بتوان لقب پادشاه پخش کننده های تصویری مک را به VLC بخشید. اگر به دنبال ساده ترین پخش کننده تصویری و در عین حال کامل ترین آن هستید، بدون تردید انتخاب VLC می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

VLC از پس تمام فرمت ها به خوبی بر می آید از MKV, M4V, AVI, MPEG, MOV, WMV گرفته تا فرمت های عجیب و غریب!

پخش کننده  ویدیویی VLC با تمام سیستم عامل ها همخوانی دارد: Mac, Windows PC, Linux, iOS, Android. بنابراین می توانید تجربه استفاده مشترکی را میان سیستم عامل های خود تجربه کنید.

پلیر مک
پلیر مک

گذشته از آن، با  پخش کننده  ویدیویی VLC می توانید  از تمام فرمان های چند لمسی ترک پد مک تان استفاده کنید: با دو انگشت سرعت تماشا را زیاد کنید و یا صدا را تنظیم کنید! بی شک VLC علوه بر تصویر، یکی از قوی ترین ها در حوزه صداست.

VLC به سادگی از زیر نویس فارسی پشتیبانی می کند. اگر هنوز این پخش کننده  ویدیویی قدرتمند را امتحان نکرده اید، زمان را از دست ندهید.

نرم افزار VLC Media Player و نحوه نمایش زیر نویس فارسی در این برنامه را از لینک زیر دریافت کنید :

دانلود ( کلیک کنید )

  • برنامه دوم : MPV Player

اگر به دنبال پخش کننده  ویدیویی هستید که فرمت ویدیویی را کدگذاری کند و گرافیکی خیره کننده در اختیار شما قرار دهد، در حالی که خروجی OpenGL به شما تحویل دهد، بی شک این پخش کننده  ویدیویی مناسب شما خواهد بود.

پخش کننده ویدیویی

محیط کاربری دلنشین و تقلیدی حرفه ای از قابلیت های  VLC سبب محبوبیت این پخش کننده ویدیویی شده است.

MPV نیز همانند VLC با Mac OS X, Windows, Linuxهمخوانی دارد.

دانلود mpv

  • برنامه سوم : Plex

شاید بتوان لقب فراتر از یک  پخش کننده  ویدیویی را به Plex داد.  Plex نه تنها تمام فرمت های ویدیویی را پخش می کند، بلکه می تواند تصاویر موسیقی و دیگر فایل های مولتی مدیا را اجرا کند.

قابلیت ایجاد library و کنترل والدین نیز یکی دیگر از نکات کلیدی این پخش کننده  ویدیویی است. البته برای این دو قابلیت باید به ورژن premium که همان نسخه پولی می شود آپدیت کنید.

 پخش کننده ویدیویی

قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها و برخی قابلیت های دیگر همان چیزهایی هستند که این نرم افزار را به Apple TV شبیه می سازند.

اگر می خواهید مک تان را به تلویزیون متصل کنید تا فیلم ها را بزرگتر و بهتر ببینید،  پخش کننده  ویدیویی Plex بهترین انتخاب خواهد بود.

دانلود نرم افزار Plex

برنامه چهارم : QuickTime Player

بله! درست می بینید. QuickTime اپل یکی از ۴  پخش کننده  ویدیویی برتر و رایگان است! کافی ست که با آیفون و یا آيپد پرو خود یک ویدیوی 4k ضبط کنید و با QuickTime آن را اجرا کنید. کیفیت تصاویر شما را شگفت زده خواهد کرد!

پخش کننده ویدیویی

به اشتراک گذاری ویدیو و تبدیل برخی فرمت های رایج به MP4 از وظایف اصلی این  پخش کننده ویدیویی قدرتمند است. و همینطور ضبط صفحه اسکرین مک به همراه صدا می باشد که به تنهایی این قابلیت را در اختیار شما می گذارد . برای ضبط صفحه نمایش مک فقط کافیست برنامه را اجرا و از منوی بالا روی گزینه File سپس روی New Screen Recording کلیک کنید .

استفاده از این پلیر قدرتمند را فراموش نکنید.

این برنامه مفید به صورت پیشفرض روی سیستم عامل مک نصب می باشد . فقط کافیست اسم برنامه را جستجو و اجرا کنید .

اگر شما نیز برنامه و پلیر محبوب یا قابلیت های ویژه تری میشناسید . لطف حتما در قسمت نظرات برای کاربران اپل اپس  معرفی کنید .

منبع http://osxdaily.com/2017/02/15/4-best-video-players-mac/