بسته‌ی مایکروسافت آفیس برای آیپد عرضه شد

همانطور که انتظار می‌رفت مایکروسافت نسخه‌ی سازگار با آیپد از آفیس خود را در کنفرانس برگزارشده در سانفرانسیسکو معرفی کرد. هر سه اپلیکیشن ارائه‌شده‌ی مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت با آیپد و آیپد مینی سازگار می‌باشند و از اپ‌استور طور رایگان قابل دریافت هستند. برای نصب این سه اپلیکیشن نیاز به آی‌اواس ۷ بر روی دستگاه خود دارید.

 

1

2

 

مشابه نسخه‌ی آیفون این محصول، کاربران برای بهره‌بری کامل از آن نیاز به اشتراک اکانت آفیس ۳۶۵ دارند. ارزانترین حق اشتراک برای این سرویس ۹۹.۹۹ دلار در سال است. اعلام شده است که اشتراک ارزانتری از سوی مایکروسافت با هزینه‌ی ۶۹.۹۹ دلار در سال در ادامه‌ی سال میلادی جاری ارائه خواهد شد. اما خبر خوب این که حتی در صورت نداشتن اشتراک نیز همچنان می‌توانید اسناد را مشاهده کنید یا با آن‌ها کنفرانس ارائه نمایید. اما اگر بخواهید که امکان ویرایش یا ایجاد اسناد را نیز داشته باشید به اشتراک پولی نیاز خواهید داشت.

 

3

4

 

این کنفرانس نخستین کنفرانس رسمی مایکروسافت در دوران مدیریت جدید توسط Satya Nadella بوده است. در این دوران شاهد تغییرات مشهودی در سیاست‌های مایکروسافت بوده‌ایم که عرضه‌ی آفیس برای آیپد پس از عرضه‌ی نسخه‌ی مک از نرم‌افزار OneNote و رایگان‌نمودن آن برای مدت محدود دومین اقدام مورد توجه در این دوره تلقی می‌شود.

 

 5

6

 

اگر پیگیر اخبار اپل باشید مطلع هستید که این کمپانی در زمان معرفی آی‌اواس ۷ علاوه بر رایگان‌نمودن سیستم‌عامل مک، بسته‌ی iWork خود را نیز برای خریداران محصولات جدید این شرکت رایگان نمود. این سیاست در نقطه‌ی مقابل سیاست مایکروسافت که همچنان عرضه‌ی پولی سیستم‌عامل ویندوز و بسته‌ی آفیس است قرار دارد. عمده‌ی درآمد مایکروسافت نیز از طریق همین فروش نرم‌افزار است.

 

شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ iWork یا Office؟ اگر بخواهیم منطقی به قضیه نگاه کنیم، برای کاربران آی‌دیوایس بسته‌ی iWork از جنبه‌های مختلفی مناسب‌تر از Office به نظر می‌رسد. اینطور نیست؟ نظر خود را در این مورد با ما در میان بگذارید.

چگونه این مجموعه را دانلود کنم ؟‌

۱- دانلود از اپ استور به صورت رایگان توسط اپل ای دی . (اگر اپل ای دی ندارید برای سفارش از فروشگاه اپل شاپ کلیک کنید  . )

 

۲- دانلود نسخه کرک شده این مجموعه با لینک مستقیم از اپل اپس :‌

 

نکته مهم در مورد این برنامه :‌

نرم افزار های بسته آفیس مایکروسافت مخصوص آیپد به صورت رایگان می باشد که اپل اپس نسخه کرک شده آن را برای شما عزیزان قرار داده . ولی توجه کنید این نسخه فقط برای نمایش و اجرای پروژه ها و داکیومنت ها می باشد ،‌اگر نیاز به ایجاد یا ویرایش داکیومنت ها دارید باید اکانت 365 را که قیمتی معادل 100$ دارد تهیه کنید . برای تهیه باید اپل ای دی شما 100 دلار شارژ داشته باشد . یا اینکه توسط آموزش اپل اپس می توانید از این لینک به صورت کامل و رایگان این مجموعه را اکتیو کرده و لذت ببرید .