بزرگترین آپدیت Infinity Blade III به نام Ausar Rising ، هفته ی بعد در اپ استور

بعد از معرفی آیفون 5s و قدرت فوق العاده ی این دیوایس در اجرای گرافیکی ، بازی پرطرفدار Infimity Blade که همواره جزو 10 بازی برتر تاریخ iOS بوده است ، نسخه ی سوم خودش را با نام Infinity Blade III ، عرضه کرد . چند هفته بعد از عرضه نسخه ی رسمی ، آپدیت جدیدی به نام Infinity Blade III  Soul Hunter عرضه شد که دارای تغییراتی در اجرای بازی و اضافه شدن چند اسلحه و یک رئیس جدید بود . اما کمپانی سازنده ی بازی اعلام کرده است که هفته ی آینده ، بزرگترین آپدیت بازی  Infinity Blade را برای iOS عرضه خواهد کرد .

 

125415.l

 

Chair Entertainment ، کمپانی سازنده ی بازی :

” Infinity Blade III: Ausar Rising ، نوزدهم دسامبر ( پنجشنبه ی هفته ی آینده ) به طور رایگان بر روی اپ استور ، قابل دانلود خواهد بود . این آپدیت ، بزرگترین آپدیتی خواهد بود که تاکنون برای بازی Infinity Blade عرضه شده است .

 

در این ورژن ، پلیرها به قلعه ی قدیمی بازی ، یعنی Dark Citadel بازخواهند گشت تا ماجراجویی های جدیدی را تجربه کنند . یک اژدهای جدید به آن اضافه خواهد شد و دو حالت جدید بازی ، Deathless Quests و Survival Arena نیز قابل بازی خواهند بود که هرکدام آیتمهای جدید و جذاب خاص خود را دارند . در کل ، 60 آیتم جدید به بازی اضافه خواهد شد که چت هنگام بازی و چندین لباس و کلاهخود جدید ، از آن جمله مباشند . ”

 

125416.l

 

راستی با اپل اپس همراه باشید تا جزو اولین افرادی باشید که نسخه ی جدید را تجربه میکنند !