برنامه ی “UP Coffee” عادات نوشیدن کافئین توسط شما را تنظیم می کند

Jawbone شرکت معروف تولید کننده ی لوازم جانبی آیفون اخیراً برنامه ی کاربردی جالبی برای آیفون منتشر کرده است.نام این برنامه “UP Coffee” است که اولین برنامه ی ساخت  Jawbone Labs می باشد. این بخش کوچک از شرکت Jawbone به کارمندان خود اجازه می دهد آزمایشاتی برای پروژه های شخصی خود انجام دهند.

هدف این برنامه کمک به کاربران برای درک تاثیرات کافئین بر خواب آنها است.برای استفاده از این برنامه شما حتی نیاز نیست قهوه بنوشید فقط کافی است نوشیدنی مورد نظر را در برنامه انتخاب کنید.

jawbone-coffee-2

در توضیحات این برنامه در اپ استور نوشته است:

در ورای ظاهر زیبای این برنامه آنالیزور های حرفه ای شرکت Jawbone به شما در جهت درک عکس العمل بدنتان در مقابل کافئین به صورتی که به خواب شما صدمه نزند کمک می کنند. از این برنامه استفاده کنید تا بفهمید آیا قهوه ای که بعداز ظهر می نوشید شما را تا نیمه شب بیدار نگه می دارد؟ چقدر شما را بیدار نگه می دارد؟ و برای اینکه بتوانید راحت تر بخوابید چه راهکاری وجود دارد؟

با استفاده از این برنامه می توانید سطح کافئین بدن خود را در طول روز پس از خوردن قهوه یا نوشیدنی های انرژی زا یا شکلات تحت نظر و کنترل داشته باشید.این برنامه می داند شما چه زمان به کافئین نیاز دارید و چه زمانی نباید کافئین بخورید تا بتوانید شب به آرامی بخوابید.

اگر واقعاً می خواهید تصویر شفافی از عکس العمل بدنتان در مقابل کافئین داشته باشید باید هر روز به مدت 7 روز از این برنامه استفاده کنید. این کار عادات کافئینی شما را مشخص می کند. اگر به مدت 10 روز از این برنامه استفاده کنید این برنامه به شما میزان کافئین مورد نیازتان برای داشتن یک خواب شبانه ی خوب را نشان می دهد.

jawbone-coffee-21

برای اشخاصی که زیاد قهوه نمی نوشند یا یا تاثیرات آن بر بدنشان برایشان مهم نیست این برنامه مفهوم چندانی نخواهد داشت ولی این برنامه ها به نزدیک تر شدن ارتباط گوشی های هوشمند و سلامتی انسان کمک می کنند.

 دانلود این برنامه به صورت مجانی از اپ استور