برنامه ها و نرم افزار های کاربردی(بخش اول)

بخش اول

قسمت اول :

تصمیم بر آن شد که با وجود تمام مقاله ها،توصیه نامه ها،نرم افرارها،اپ ها و تمام امکانات دیگری که در ابعاد بزرگ در سایت و بخش انجمن وجود دارد،قسمتی دیگر هم بیفزاییم به نام برنامه ها و نرم افزار های کاربردی که قرار است به صورت چندین مقاله خدمت شما کاربران عزیز تقدیم گردد.

در این بخش قصد دارم به برنامه ها ونرم افزار هایی بپردازم که دستگاه کاربران را به گونه ای از طریق تصویر، صدا و ویدئو به کامیپوترشان مرتبط میسازد.

در بسیاری از موارد تنها ذکر نام این برنامه ها و کاربرد آنها کافی میباشد به همین دلیل شاید توضیح کمی در مورد آنها داده شده باشد، درمواردی نیز کار کاردن با هر یک از برنامه ها مهارت یک متخصص را می طلبد، که سعی میکنیم به کمک دوستان آموزشی نسبتا جامع را خدمت شما ارایه دهیم.

خوب است شروعمان با یک برنامه ی ساده باشد :

آیا در خانه سرو صدا ممنوع است؟ آیا نمیتوانید صدای بلند گوی کامپوترتان را تا انتها بلند کنید؟ آیا همزمان پولی برای خرید یک هدست یا یک هدفون خوب ندارید؟ یا آنکه طول کم این سیم ها اذیتتان میکند؟ به هر حال حتما یک idevice  دارید!

خب پیشنهاد من به شما نرم افزار AirPhones هست.این برنامه آنچنان ساده طراحی شده که هر کسی به راحتی میتواند با آن کارکند(البته هزاران و هزاران برنامه ی دیگر نیز هستند که امکانات بسیار بیشتر یا محیط کاربری جذاب تری را دارا هستند این برنامه فقط وفقط پیشنهاد شخصی بنده است).

HomeScreen_Full

برای کار کردن با این برنامه برنامه تنها کافی است ابتدا به سایت http://airphonesapp.com/ مراجعه کنید و  با توجه به سیستم عاملتان  این برنامه را با حجمی ناچیز دانلود کنید (به صورت رایگان)

سپس از طریق اپ استور دستگاه یا از طریق آیتونز همین برنامه را با نام AirPhones  دانلود کنید(البته به دو صورت رایگان و پولی موجود میباشد که در نسخه ی رایگان تنها میتونید در زمانی حدود 30 دقیقه با این برنامه کار کنید یا مدام به آن کلک بزنید!!)

خب کار تمام است، کافی است ابتدا برنامه را از روی کامپیوترتان باز کنید و سپس همین کاررا هم در درون دستگاهتان انجام دهید بقیه کار ها به صورت خودکار انجام میشوند و حالا دیگر صدای کامپیترتان به صورت زنده بدون هیچ گونه تاخیری در دستگاهتان پخش میشود به آن هدستتان را وصل کنید و…(البته مشکلاتی در کار با این برنامه در سیستم عامل OS X lion نسخه ی 64 بیتی گزارش شده است)

AirPhones_Server_Mac

2-

همان آیا ها را با این ها جمع بزنید 😀 آیا در کامپیوترتان موزیک یا ویدئویی دارید اما نمیخواهید مدام درجلوی صفحه بنشینید؟

آیا میخواهید به موزیک های کامپیوترتان در حالی که در حال نشسته اید و چیپس میخورید گوش دهید؟ (این برنامه برای آنها که دستگاهشان حافظه ی کمی دارد بسیار مناسب است)

پس از Air Playit استفاده کنید برای استفاده از این برنامه نیز دقیقا نظیر برنامه ای که در بالا ذکر شد عمل کنید یعنی ابتدا

به سایت http://www.airplayit.com/ بروید و…

سپس همین برنامه را با نام AirPlayit از دیواستان دانلود کنید و..

1

البته این برنامه به مقدار قابل توجهی پیشرفته تر است ،در آغاز تنها برای بار اول با ID نامبری که داده میشود کامپوتر یا کامپوتر هایتان را به دستگاهتان  بشناسانید! (لازم نیست حتما در خانه باشد تنها ضروری است که هر دو دستگاه به اینترنت متصل باشید) و بعد از طریق کامپیوتر پوشه یا پوشه هایی که میخواهید به آنها دسترسی داشته باشید را مشخص کنید.

2

 میتوانید برایشان رمز نیز بگذارید و سپس تمام، حالا به راحتی از طریق دیوایستان  به آنها به صورت live و با کیفیت عالی دسترسی دارید(این برنامه حتی ویدئو هایی با کیفیت1080p رانیز به راحتی تنها پس از چند ثانیه لودینگ بر روی دستگاه به صورت زنده پورت میکند) توجه داشته باشد با این کاری هیچ حجمی از حافظه ی اصلی اشغال نمیشود بلکه از پهنای باندتان استفاده میشود، این برنامه امکانات بسیار دیگری را نیز نظیر convert و .. را هم دارد.

با تشکر از وقتی که برای خوندن مطلب گذاشتید، از هر گونه پیشنهاد،انتقاد و.. دریغ نکنید و اگر برنامه های بهتری را هم سراغ دارید ما را هم بی نصیب نگذارید.