بررسی iTunes Radio:پرچم دار رادیو های اینترنتی

 

اپل دیشب باری دیگر iOS7 را معرفی کرد.این نسخه از iOS7 پیشرفت بی نظیری در زمینه موسیقی داشته.هسته ی این پیشرفت چیزی نیست جز iTunes Radio.این سرویس یک رادیوی اینترنتی است که منبع آن مستقیما به آیتونز بر می گردد.پس تمام آهنگ ها با نهایت کیفیت پخش می شوند.

تا قبل از آیتونز سرویس Pandora و Spotify پرطرفدارترین رادیو ها اینترنتی جهان بودند که طرفداران بسیار زیادی داشتند.اکنون وقت این است که تحت پادهاشی به پادشاهی قدرتمند اهدا شود.ا آن هم iTunes Radio است.

نکته ی بسیار بسیار جالب در مورد این سرویس این است که کوچکترین محدودیتی در ایران ندارد و بدون چیز پی ان می توانید از تمام امکانات آن استفاده کنید.

iTunes Radio به صورت رایگان و البته با تبلیغات بسیار کم در دسترس تمام مردم دنیا قرار گرفت.به جرات میششود گفت باکیفیت ترین رادیو اینترنتی در دیوایس شما بدون نصب هیچ برنامه ای!

IMG_0007[1]

 

 

رادیو های این سرویس تنوع بسیار زیادی دارند.از Taylor Swift و Bruno Mars گرفته تا حتی 100 آهنگ برتر آیتونز که پرطرفدار ترین رادیو این سرویس است.آهنگ های بی ارزش در این رادیو جای ندارند.تمام موسیقی ها پرطرفدار و زیبا هستند.و ویژگی ها اینجا تمام نمی شوند!کافیست با نصب آخرین نسخه آیتونز از PC و مک خود به iTunes Radio داشته باشید.حتی میتونید از این سرویس در AppleTV خود نیز بهره مند شوید

 

 

به راحتی میتوانید به لیست تمام موسیقی هایی که تا کنون اجرا کردید دسترسی داشته باشید و با یک لمس آن هارا خریداری کنید.

IMG_0008[1]

 

 

صفحه ی پخش موسیقی بسیار زیبا طراحی شده است و هم چنین با Lock Screen شما هم خوانی دارد.اصلا احساس نمی کنید که در حال گوش به رادیو هستید بلکه همان احساس گوش دادن Playlist خود را دارید.مخصوصا با آهنگ رویایی Phillip Phillips به نام Home!

IMG_0009[1]

 

به راحتی میتونید Station بسازید و در آن از خواننده ها ی مورد علاقه خود استفاده کنید.

IMG_0010[1]

 

به راحتی میتونید Station مورد علاقه خود را از راه های زیادی با دوستانتان در اشتراک بگذارید.

IMG_0011[1]

 

به سادگی میتونید آهنگ های مورد علاقه خود را به Wish List اضافه کنید تا بعدا از آیتونز خریداری کنید.

IMG_0013[1]

 

جالب اینجاست که سیری هم با این رادیو آپدیت شده است و دستورات شما را قبول می کند.

 

سرویس iTunes Radio به همراه تبلیغات کاملا رایگان است و برای از بین بردن تبلیغات باید سرویس iTunes Match را خریداری کنید

 

با این همه ویژگی آیا باز هم Pandora حرفی برای گفتن دارد؟!