بررسی ها نشان میدهد آیپد ایر ، 90 درصد قویتر از آیپد 4 است !

iPad Air یک محصول فوق العاده است . با داشتن این آیپد ، قدرت و کیفیت رو به معنای واقعی حس خواهید کرد !

این جملات خلاصه ی بررسی هایی است که بر روی این تبلت تازه وارد انجام شده است . آزمایشهای زیادی برای سنجش سرعت و عملکرد iPad Air انجام شده ، که این تبلت ازهمه ی اونها سربلند بیرون آمده است . ابتدا در زیر مقایسه ی عملکرد پردازنده های نسل های مختلف آیپد را مشاهده کنید :

Screen-Shot-2013-10-30-at-10.55.14-640x411

 

 

فوق العاده است ! نزدیک به دو برابر قدرت آیپد 4 و چیزی نزدیک به پنج برابر قدرت آیپد 2 ! براساس اطلاعات بدست آمده و تست شده توسط متخصصان :

 

– پردازنده ی A7 آیپد ایر ، 100 MHz سریعتر از پردازنده ی A7 آیفون 5s است ، یعنی این پردازنده عملکردی نعادل 1.4 GHz دارد که یک رقم فوق العاده محسوب میشود و قدرت بسیار بالایی به به این محصول میدهد . البته این افزایش قدرت نسبت به 5s ، به دو دلیل است : افزایش سایز باتری و طبیعتا قدرت آن ، سایز بزرگتر بدنه ی iPad Air و طبیعتا بهبود روند خنک سازی و جریان هوا

 

– آیپد ایر چیزی نزدیک به دو برابر ، قویتر و سریعتر از نسل چهارم آیپد خواهد بود . این مقایسه رسما توسط اپل تایید شده است .

 

– این آیپد فوق العاده در مقایسه با آیپد 2 ، چیزی نزدیک به پنج برابر افزایش قدرت و سرعت داشته است ، درحالیکه تنها 100 دلار از آن گرانتر است ( که البته این قیمت بدلیل فروش بیش از حد انتظار آیپد 2 است )

 

با این آمار و ارقام همه ی دارندگان محصولات قبلی مجاب شده اند که نمیتوانن در مقابل خرید این سوپر تبلت رویایی ، مقاومت کنند . حالا باید منتظر ماند و دید چه زمانی به بازار جهانی و بدنبال اون به بازار ایران