بررسی بنر مراسم 30 مهر اپل

Apple October 2013 media event

 

سلام خدمت اپل اپسی های عزیز

همین طور که شما می دانید دیروز شب دعوتنامه های مراسم روز 30 مهر برای خبرنگاران ارسال شده است ! حالا خدمت شما هستم با بررسی بنر این مراسم :

 

We Still Have a Lot To Cover : ما هنوز چیز های زیادی برای پوشاندن داریم

این جمله مارا یاد محصولاتی می اندازد که لو دهندگان به آن دسترسی ندارند یا فقط به صورت یک شایعه کوچک بوده و تمام شده

ممکن است اپل مارا شگفت زده بکند و در روز سه شنبه iWatch خود را معرفی کند . این محصول دور از انتظار نیست چون سامسونگ و بقیه ی رقبا ساعت هوشمند خود را معرفی کرده اند و اپل  برای رقابت باید iWatch خود را معرفی کند !

طرح هایی از این ساعت :

image_1376642226946

image_1376642227089

2 – اگر کمی دقت کنید در بنر برگ های رنگی هم مشاهده می کنید . اگر یادتان باشد در بنر کنفرانس قبلی هم دایره هایی رنگی مشاهده می شد و دیدیم که iPhone 5c هم با رنگ های متفاوت معرفی شد . بله درست حدس زدید دور از انتظار نیست که این ساعت های هوشمند احتمالی یا آیپد مینی 2 هم با رنگ های متفاوت معرفی شوند !

البته تصاویری از آیپد های رنگی تا به حال ندیدیم البته جمله اپل هم نباید فراموش کنیم (We Still Have a Lot To Cover )

3 –  iPad 5  : احتمال این که آیپد 5 از سنسور اثر انگشت بهره ببرد 90% است چون در تاریخچه اپل دیدیم که آیپد ها همیشه راه آیفون ها را ادامه دادند !

این آیپد به احتمال زیاد مثل آیفون 5s دارای چیپ A7 و M7 است و دارای پردازنده گرافیکی قوی تر از آن است – به احتمال زیاد این آیپد دارای رنگ طلایی هم است !

4 -iPad Mini 2 : هنوز به این که این تبلت آیا 100% معرفی می شود شکی است ولی احتمال معرفی آن 80% به بالا است

این آیپد ممکن است با رنگ های متفاوت عرضه شود و به احتمال زیاد آن دارای صفحه نمایش Retina می شود و از همه مهم تر قطر این آیپد نسبت به Mini 1 به علت باتری قوی تر برای صفحه نمایش Retina بیشتر می شود .

5 – به احتمال زیاد مکبوک های جدید به همراه سیستم عامل جدیدشان رسما معرفی می شوند !

 

Live.AppleApps.ir و  صفحه اینستاگرام اپل اپس (appleappsir) و صفحه فیسبوک اپل اپس(AppleApps.ir) راه هایی برای پیوستن شما به وبلاگ نویسی زنده اپل اپس هستند !

با اپل اپس همراه باشید !