برترین نرم افزار ها و بازی های این هفته ی اپ استور

این هفته در اپ استور ، پرچم بازیساز ها بالا بود و به ازای هر برنامه ، چندین بازی در فروشگاه آیتیونز قرار گرفت . ما نیز لیست برترین نرم افزارها و بازی های این هفته را برای شما قرار دادیم تا با استفاده از آن ، بتوانید بهترین نرم افزارها و بازی ها را برای دانلود انتخاب کنید .قبلا در سایت اپل اپس تعدادی از این برنامه ها و بازی ها را قرار داده ایم و باقی نیز بزودی قرار میگیرند .

 

بازی Star Wars: Tiny Death Star

 

Tiny-Death-Star

 

این بازی سرگرم کننده توسط سه تا از برترین شرکتهای بازیسازی تولید شده است و دارای فضای شاد و گیم پلی منحصر بفردی است . در این بازی همانطور که از اسم آن معلوم است ، شما باید با استفاده از شخصیتهای محبوب جنگ ستارگان سرگرم شوید و مراحل را بگذرانید .

لینک دانلود مستقیم از اپل اپس

لینک دانلود رایگان از آیتیونز

 

 

نرم افزار کاربردی Knock

 

Knock

 

این برنامه ی بسیار کاربردی به شما کمک میکند تا براحتی و با سرعت و امنیت بالا ، بین دیوایس iOS و مک خود ارتباط برقرار کنید و به تبادل اطلاعات بپردازید . همچنین برای قفل دیوایس و مک از راه دور نیز کاربرد دارد . این نرم افزار کاربردی بزودی در اپل اپس قرار خواهد گرفت .

لینک دانلود با قیمت 3.99 دلار از آیتیونز

 

 

بازی فوق العاده ی Lego Lord of the Rings

 

Logo-Lord-of-the-Rings

 

این بازی که از روی سری پرطرفدار ارباب حلقه ها ساخته شده است ، درمدت کم عرضه ی آن توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند . بازی در سبک بازی های محبوب لگو و با خط داستانی مشابه با فیلم اصلی و البته با تمی خنده دار تر ساخته شده است که ما نیز برای شما عزیزان این بازی فوق العاده را قرار داده بودیم .

لینک دانلود مستقیم از اپل اپس

لینک دانلود با قیمت 4.99 دلار از آیتیونز

لینک دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک تانگبو

لینک دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک 25pp

 

 

نرم افزار ریاضی Algebra Touch

 

Algebra-Touch

 

این برنامه یکی از کاربردی ترین برنامه ها برای محصلان و دانشجویان است و در حل معادلات پیچیده و محاسبات ریاضی ، کمک بسیار زیادی به شما میکند . رابط کاربری قوی و سبک گرافیکی ios 7 از دیگر ویژگی های این نرم افزار است که بزودی برای شما عزیزان قرار داده خواهد شد .

لینک دانلود با قیمت 2.99 دلار از آیتیونز

لینک دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک تانگبو

لینک دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک 25pp

 

 

نرم افزار جالب TNR-e – US

 

TNR-e-US

 

این برنامه با سبکی منحصر بفرد و لذت بخش ، شما را قادر میسازد تا موزیکها و صداهای قابل توجهی بسازید . این نرم افزار یک ماتریکس 16 در 16 در اختیار شما قرار میدهد که با پرکردن آن به روشهای مختلف ، میتوانید موزیکهای جالبی بسازید . شما بزودی قادر خواهید بود که این نرم افزار فوق العاده را از سایت خودتان ، بطور مستقیم دانلود کنید .

لینک دانلود با قیمت 19.99 دلار از آیتیونز

 

 

بازی زیبای Octagon

 

Octagon

 

این بازی جالب از اون دسته از بازیهاییست که نه گرافیک چشمگیری دارند و نه گیم پلی پیچیده ای ، اما بشدت اعتیاد آورند ! اگه بازی فوق العاده ی Impossible Road رو قبلا بازی کرده باشید ، این بازی نیز گیم پلی مشابه آن دارد و به همان اندازه لذت بخش است . این بازی فوق العاده نیز در کمترین زمان ممکن در اپل اپس قرار خواهد گرفت .

لینک دانلود با قیمت 1.99 دلار از آیتیونز

لینک دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک تانگبو

لینک دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک 25pp

 

 

نرم افزار عکاسی Beautiful Mosaic

 

Beautiful-Moasic

 

این نرم افزار از جمله نرم افزار هاییه که هر علاقه مند به عکاسی ، باید روی دیوایس خودش داشته باشه ! با استفاده از این برنامه ی کاربردی میتونید به عکسهای خودتون افکتهای جالب و موزاییک مانندی بدید . رابط کاربری زیبا و استفاده ی آسان از ویژگی های این نرم افزار فوق العاده است . این برنامه نیز بزودی در سایت بزرگ اپل اپس ، قابل دانلود خواهد بود .

لینک دانلود با قیمت 0.99 دلار از آیتیونز

لینک دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک تانگبو

لینک دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک 25pp

 

 

شما عزیزان نیز اگر برنامه و یا بازی دیگری مد نظر دارید ، در پایین این پست ذکر کنید تا دیگران هم باخبر شوند . امیدوارم لذت برده باشید !