برترین نرم افزارهای ورزش و تناسب اندام iOS در سال ۲۰۱۳

تاکنون برترین نرم افزارهای دسته ی عکاسی و فیلمبرداری و هواشناسی و آب و هوای iOS در سال 2013 را برایتان مشخص کرده ایم . امروز نیز قصد داریم تا برترینهای iOS در دسته ی ورزشی و تناسب اندام را به شما عزیزان معرفی کنیم . با گسترش زندگی آپارتمانی و شتاب زندگی های امروزه ، شاید خیلی از افراد ورزش و فعالیتهای بدنی را از برنامه ی زندگی خود حذف کرده اند و در اوقات فراغت خودشان ترجیح میدهند تا لول Clumsy Ninja  خودشون را بالا ببرند تا اینکه به پارک بروند و دسته جمعی والیبال بازی بکنند !

 

اما دنیای دیجیتال ، باز هم راه حلهایی را ارائه کرده است تا بلکه بتواند ما را از مسیرهمیشگی کامپیوتر تا دستشویی منحرف کند ! در سیستم عامل iOS نیز توسعه دهندگان بسیاری وجود دارند که هدفشان ، افزایش فعالیت های بدنی ما و نظم دادن به آنهاست که امروز تصمیم گرفته ایم تا در مطلبی به معرفی برترینهای این دسته بپردازیم .

 

Pedometer++ ، قدمهایتان را بشمارید !

 

Pedometer++-1

 

این نرم افزار ، از آندسته برنامه هایی است که با نگه داشتن رکوردهای شما ، باعث ایجاد انگیزه برای فعالیت بیشتر میشود . Pedometer++ قدمهای شما را میشمارد و میزان فعالیت و استقامت شما را در هر روز اندازه گیری میکند تا بتوانید در پایان هر هفته ، یک جمع بندی جالب از تحرک هفتگی خود بدست بیاورید . همچنین میتوانید تا در هر روز برای خود یک هدف تایین کنید و به سوی آن پیش بروید . از دیگر ویژگی های جالب این برنامه ، تغییر لحظه به لحظه ی آمار در آیکون آن است که به شما اجازه میدهد بدون ورود به برنامه ، اطلاعات را بخوانید .

 

سایت سازنده ی نرم افزار

دانلود از اپ استور به طور رایگان ( آیفون و آیپاد تاچ با iOS 7.0 و بالاتر )

 

 

Nike+ Move ، تکنولوژی در خدمت شما !

 

Nike+-Move-1

 

این برنامه از جمله اولین برنامه هایی است که خود را با چیپ های M7 اپل ، همگام کرده است . با استفاده از این برنامه ی کمپانی خوشنام نایک ، میتوانید نه تنها قدم هایتان بلکه تمام حرکات جزئی خود را اندازه گیری کنید . در واقع این نرم افزار تمام تحرکات دست ، پا ، سر و همه ی اعضای شما را رصد میکند و در پایان روز ، آمار آنرا در اختیارتان میگذارد . رابط کاربری این برنامه نیز واقعا حالت جذاب و پویایی دارد و به زیبایی طراحی شده است . مطمئنا تجربه ی این برنامه به همراه دستبندهای FuelBand نایک و رقابت با جامعه ی جهانی در کسب رکوردهای بیشتر ، شما را به فعالیت بیشتر وادار میکند !

سایت سازنده ی نرم افزار

دانلود از اپ استور به طور رایگان ( آیفون و آیپاد تاچ با iOS 7.0 وبالاتر )

 

 

Moves ، همه چیز تحت کنترل است !

 

Moves-1

 

در حالی که خیلی از برنامه نویسان در حال کوچ به سوگلی اپل ، آیفون 5s و آی او اس 7 هستند ، اما کمپانی ProtoGeo Oy هنوز هم قدیمی ها را دوست دارد و برنامه های خود را برای دیگر نسخه ها هم عرضه میکند . در این نرم افزار هم شما میتوانید مدیریت ویژه ای بر روی فعالیتهای روزانه ی خودتون داشته باشید و در رابط کاربری جالبی ، تمام اونها را به صورت یک اینفوگرافی داشته باشید . این نرم افزار قابلیتهای دیگری نیز دارد که البته بعضی از آنها فقط بر روی 5s کار میکند !

سایت سازنده ی نرم افزار

دانلود با لینک مستقیم از اپل اپس

دانلود از اپ استور با قیمت 2.99 دلار ( آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد با iOS 6.0 و بالاتر )

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس تانگبو

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس 25pp

 

 

Argus خوردن و خوابیدن و فعالیت شما را زیر نظر دارد !

 

Argus-1

 

شاید که برنامه نایک ، یکی از اولین استفاده کنندگان از چیپ M7 بود اما Argus ، اولین برنامه ی هماهنگ شده با این چیپست قدرتمند بود . اولین بار که این برنامه را اجرا میکنید ، رابط کاربری متفاوت آن به چشم می آید و شما مجموعه ای از اطلاعات مختلف را در شش ضلعی های زیبایی مشاهده خواهید کرد . این نرم افزار علاوه بر فعالیتهای بدنی شما ، مقدار غذا خوردن و کالری های دریافتی ، شمارنده ی قدم ، جی پی اس ، آب و هوا و تاریخ را هم به شما نمایش میدهد . همچنین آمارهای هفتگی ، روزانه و ماهانه ی این نرم افزار نیز به شما شناخت بیشتری از خودتان میدهد .

 

 

سایت سازنده ی نرم افزار

دانلود از اپ استور با قیمت 1.99 دلار ( آیفون و آیپاد تاچ با iOS 6.0 و بالاتر )

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس تانگبو

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس 25pp

 

 

کنترل تک تک عضلات با نرم افزار UniqueTrainer

 

UniqueTrainer-1

 

این نرم افزار ، یکی از پیشرفته ترین و جالبترین نرم افزارهایی از این دسته است که تاکنون برای iOS عرضه شده است . با استفاده از این نرم افزار میتوانید فعالیتهای مربوط به هر قسمت از بدن رو مشاهده کنید و حتی اونرو به صورت سه بعدی و بر روی یک نمونه ی انسان شبیه سازی شده تماشا کنید که میتواند درک بهتر و کاملتری از اثرات فعالیت بر روی هر قسمت رو در اختیارتان قرار دهد . این برنامه از معدود برنامه هاییست که از تکنولوژی motion capture پشتیبانی میکند و به طور هوشمند میتواند فعالیتهای مربوط به هر قسمت از بدن را تشخیص دهد .

 

سایت سازنده ی نرم افزار

دانلود از اپ استور با قیمت 1.99 دلار ( آیفون و آیپاد تاچ با iOS 6.0 و بالاتر )

 

 

7-Minute Workout ، ورزش صحیح را بیاموزید

 

7-minute-workout

 

با استفاده از این نرم افزار میتونید انجام انواع نرمشها و بدنسازی های مختلف را به طور کامل آموزش ببینید . این برنامه دارای بیش از 200 حرکت مختلف است که هرکدام دارای فیلمها و آموزشهای قدم به قدم هستند ؛ 100 حرکت پیشرفته ی دیگر نیز وجود دارند که آمادگی بدنی بیشتری را میطلبد . امکان جالبی که در این نرم افزار وجود دارد ، اینست که شما میتوانید درجه ی سختی حرکتها را تغییر دهید و متناسب با آمادگی بدنی خودتان ، فعالیتهای مناسب را انتخاب کنید . همچنین میتوانید چندین حرکت مختلف را انتخاب کنید و برنامه ی ورزشی خاص خود را تشکیل دهید .

 

سایت سازنده ی نرم افزار

دانلود با لینک مستقیم از اپل اپس

دانلود از اپ استور با قیمت 1.99 دلار ( آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد با iOS 5.0 و بالاتر )

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس تانگبو

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس 25pp

 

 

Performance Stretching ، کشش از همه چیز مهمتر است !

 

Performance-Stretching

 

اگر اهل ورزش حرفه ای و استاندارد باشید ، میدانید که حرکتهای کششی ، مهمترین بخش برای شروع ورزش هستند و هیچ ورزشکار حرفه ای ای ، بدون فعالیتهای کششی سراغ چیزهای دیگر نمیرود . این نرم افزار ، بیش از 150 حرکت مختلف را به شما آموزش میدهد که هرکدام مخصوص بخشی از بدن هستند و تقریبا تمام نیازهای شما در این زمینه را برطرف میکنند . آموزشهای این نرم افزار همگی توسط مربی های برتر بدنسازی تهیه شده اند و دارای استانداردهای جهانی میباشند .

 

سایت سازنده ی نرم افزار

دانلود از اپ استور با قیمت 1.99 دلار ( آیفون و آیپاد تاچ با iOS 5.0 و بالاتر )

 

 

Relaxia ، ریلکس ریلکس ریلکس تر !

 

Relaxia-1

 

تقریبا همه میدانند که اعصاب سالم ، مهمترین چیز برای داشتن یک بدن سلامت است . با تنش ها و استرس هایی که این روزها بر زندگی خیلی از افراد سایه انداخته است ، شاید هیچ چیز به اندازه ی آرامش واستراحت کافی نمیتواند به شما کمک کند . با استفاده از این نرم افزار ، میتوانید مدیریت کاملی بر روی استراحت روزانه و شبانه ی خودتان داشته باشید و بر کیفیت آن نظارت کنید . همچنین در این برنامه ، تعداد زیادی تصاویر و موزیکهای آرامبخش وجود دارند که شما را برای یک خواب عمیق ، آماده میکنند .

 

سایت سازنده ی نرم افزار

دانلود از اپ استور با قیمت 2.99 دلار ( آیفون ،  آیپاد تاچ و آیپد با iOS 6.0 و بالاتر )

 

 

Fit Star: Tony Gonzalez ، ورزش به سبک یک قهرمان فوتبال آمریکایی !

 

FitStar

 

اگر شما هم میخواهید تا یک قهرمان مشهور دنیای ورزش را به عنوان مربی اختصاصیتان استخدام کنید ، اکنون به خواستتون رسیدید ! در این نرم افزار ، شما تحت آموزشهای یک قهرمان حرفه ای کار خود را آغاز میکنید و با انتخاب برنامه های مناسب خودتان ، شاید شما نیز به یک قهرمان تبدیل شوید ! این نرم افزار در ابتدا به شما یک برنامه ی عادی را پیشنهاد میکند که درصورت افزایش قدرتتان ، میتوانید برنامه های بیشتری را از آن خریداری کنید و به سوی قهرمانی حرکت کنید .

 

سایت سازنده ی نرم افزار

دانلود از اپ استور به طور رایگان ( آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد با iOS 7.0 و بالاتر )

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس تانگبو

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس 25pp

 

 

Runtastic Six Pack Abs ، شکمهای دو تکه را به شش تکه تبدیل کنید !

 

Runtastic-Six-Pack-Abs-1

 

این برنامه به طور مستقیم عضوی از بدن را مورد حمله قرار میدهد که همه ی افراد از آن شکایت دارند ، شکم ! با استفاده از آموزشهایی که در این برنامه وجود دارند ، شما میتوانید قدم به قدم به هدف خود نزدیکتر شوید و تناسب اندام خودتان را بدست بیاورید . تمام تمرینات این نرم افزار ، مختص شکم و عضلات پهلو هستند و شما را در فرم دادن به این اعضا ، کمک میکند . البته استفاده از تمام برنامه ها و امکانات این نرم افزار ، رایگان نیست و برای آن شش تکه ، کمی هم باید پول خرج کنید !

 

سایت سازنده ی نرم افزار

دانلود با لینک مستقیم از اپل اپس

دانلود از اپ استور به طور رایگان ( آیفون ، آیپاد تاچ و آیپد با iOS 6.0 و بالاتر )

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس تانگبو

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس 25pp

 

 

امیدوارم تا با خواندن این مطلب ، حداقل برای امشب انگیزه پیدا کرده باشید تا کمی هم از تردمیل گوشه ی خانه تان استفاده کنید و یه سری هم به پارک بزنید ؛ راستی فردا شنبه است و میتوانید از همین شنبه ، ورش رو شروع کنید ! شما نیز برنامه های مفیدی را که در این دسته میشناسید ، معرفی کنید تا دیگران هم از آنها استفاده کنند . همچنین به ما بگویید که دوست دارید نرم افزارهای بعدی در چه دسته ای معرفی شوند .

 

امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید !