برترین بازی ها و برنامه های این هفته ی اپ استور

طبق روال هر شنبه ، با معرفی برترین بازی ها و نرم افزارهای هفته در خدمت شما هستیم . البته این رده بندی بیشتر براساس بازخوردهای جهانی و تعداد دانلود از اپ استور میباشد و ممکن است نظر شما چیز دیگری باشد . اگر شما نیز نرم افزار و یا بازی قابل توجهی را میشناسید ، در زیر این پست معرفی کنید تا همه ی کاربران بتوانند از بین آنها انتخاب کنند و بهترین های آنها را برای دانلود انتخاب کنند .

 

نرم افزار مدیریت ایمیل Boxer

 

Boxer

 

این نرم افزار برای مدیریت انواع سرویسهای ایمیل در یکجا عرضه شده و دارای رابط کاربری زیبا و امکانات کاملی است . این برنامه تقریبا تمام سرویسهای پیام الکترونیکی را ساپورت میکند و از این نظر ، ابزار بسیار مفیدی محسوب میشود .

دانلود از اپ استور با قیمت 0.99 دلار

دانلود از اپل اپس با لینک مستقیم

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس تانگبو

 

 

بازی پرطرفدار Oceanhorn

 

Oceanhorn

 

این بازی جالب در سبک ماجراجویی منتشر شده است و گرافیک زیبا و مراحل سرگرم کننده ای دارد که پیشنهاد میکنم حتما این بازی را تجربه کنید . از نظر تعداد مراحل و معماهای جالب هم جزو بهترین ها محسوب میشود .

دانلود از اپ استور با قیمت 8.99 دلار

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس تانگبو

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس 25pp

 

 

نرم افزار Flight Track 5 برای جهانگردان و مسافران

 

Flight Track 5

 

این نرم افزار جالب برای کسانی که زیاد سفر میکنند و به سفر و جهانگردی علاقه دارند ، بسیار کاربردی است . با استفاده از این برنامه میتوانید انواع پروازهای جهان را ردیابی کنید و مسیر حرکتشان را بر روی نقشه ببینید . ظاهر این برنامه هم تغییر کرده و شکل و شمایل iOS 7 را بخود گرفته است .

دانلود از اپ استور با قیمت 2.99 دلار

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس 25pp

 

 

بازی سرگرم کننده ی Legend of Equip Pants برای علاقه مندان به سبک پلتفرم

 

Legend of Equip Pants

 

اگر گرافیک بازی برایتان اهمیتی ندارد و تعصب خاصی بر روی کنسول آتاری دارید ، این بازی بهترین گزینه برای شماست ! این بازی دارای گیم پلی خنده داری هست ( یک نفر شلوار خودش را گم کرده و در جستجوی آن است ! ) و درکل بازی سرگرم کننده ای است !

دانلود از اپ استور به صورت رایگان

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس 25pp

 

 

هم نبردی با نیروهای اهریمنی در بازی Little Bit Evil

 

Little Bit Evil

 

این بازی هم مثل خیلی از بازی های دیگر ، بر پایه ی نبرد بین خیر و شر ساخته شده است اما تفاوت اصلی آن اینست که اینبار شما در ارتش اهریمنی هستید ! بازی گرافیک خوبی دارد و گیم پلی و مراحل نیز برای چندین ساعت شما را سرگرم خواهند کرد .

دانلود از اپ استور با قیمت 3.99 دلار

دانلود از اپل اپس با لینک مستقیم

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس تانگبو

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس 25pp

 

 

Text Tool برای تایپیست ها

 

Text Tool

 

این نرم افزار با رابط کاربری جالبی که داره ، یکی از بهترین تجربه های کار با فایلهای متنی و نوشته ها را در اختیارتون میگذارد . امکانات مختلفی هم دارد که از جمله ی آنها میتوان به پشتیبانی از Encoding های مختلف اشاره کرد .

دانلود از اپ استور با قیمت 4.99 دلار

 

 

و باز هم یک بازی دیگر از دیزنی : Castle of Illusion Starring Mickey Mouse

 

Castle of Illusion Starring Mickey Mouse

 

کمپانی دیزنی از اولین بازی خود تا الان که ده ها بازی و برنامه عرضه کرده است ، هیچوقت با بدشانسی و عدم استقبال روبرو نشده است که البته میتوان شهرت خود کمپانی را از مهمترین دلایل آن دانست . این بازی جالب هم که در سبک ماجراجویی منتشر شده است از این قاعده مستثنی نمیباشد و هنرنمایی Mickey Mouse هم ، جذابیت آنرا تکمیل کرده است .

دانلود از اپ استور با قیمت 9.99 دلار

دانلود از اپل اپس با لینک مستقیم

دانلود نسخه ی بدون نیاز به جیلبریک از سرویس 25pp

 

 

همانطور که عرض کردم این بازی ها و برنامه ها بر اساس نقد سایتهای مختلف انتخاب شده است . اکثر این برنامه ها و بازی ها در اپل اپس موجود است که میتوانید با لینک مستقیم دانلود کنید و بقیه نیز بزودی بر روی سایت قرار میگیرند . شما نیز اپ های پیشنهادی خود را در قسمت نظرات مطرح کنید . امیدوارم لذت برده باشید !