با BytaFont فونت دستگاه را تغییر دهید

بار ها در کامنت ها برای تغییر فونت پرسیده شده و افراد زیادی هستند که در مورد عوض کردن فونت اطلاعی ندارند و شاید شا هم تا به حال به این فکر نکرده اید که می توان فونت دستگاه را تغییر داد. در این پست ساده ترین روش را برای این کار می توانید یاد بگرید. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

شما با استفاده از برنامه BytaFont به راحتی می توانید فونت دستگاه خودتان را تغییر دهید. در این برنامه شما می توانید 6 فونت را به صورت همزمان به کار بگیرید یعنی برای هر بخش فونتی مخصوص تعریف کنید. این برنامه از iBooks و زبان عربی نیز پشتیبانی می کند. برای دانلود فونت ها می توانید به تب فونت در سیدیا برید و یا از خود برنامه BytaFont استفاده کنید که روش دوم بهتر است چون شما فونت ها رو در طبقه بندی های مختلف می توانید بیابید. برای دیدن فونت ها تب browse fonts رو در برنامه انتخاب کنید و از فونت ها موجود یکی را انتخاب و دانلود کنید از تمامی فونت ها در قسمت های مختلف دستگاه عکس موجود است و شما به راحتی می توانید فونت ها رو قبل از نصب مشاهده کنید. برای تغییر فونت به تب basic برید و فونت مورد نظر خودتان را که قبلا دانلود کردید را انتخاب کنید. بعد از انتخاب برنامه از شما می پرید که اگر بخواهید فونت تغییر کند باید دستگاه ریسپرینگ شود و شما با انتخاب گزینه yes اون رو تایید کنید. بعد از ریسپرینگ فونت دستگاه شما تغییر کرده است. ولی اگر می خواهید که برای قسمت های مختلف فونت های مختلف بگذارید به تب advanced برید و برای هر کدام از قسمت های dialer/calculator, kyboard, lock screen , …. یک تم را انتخاب کنید و بعد از انتخاب گزینه apply and respring رو بزنید. دستگاه شما ریسپرینگ می شود و تغییرات اعمال می شوند. تب آخر نیز برای برنامه iBooks و فونت های عربی است. دو عکس موجود در پست هم اسکرین شات از دستگاه خودم است. اگر فونتی برای شما جالب بود یا سوالی داشتید می توانید در قسمت نظرات بیان کنید.

این برنامه را به صورت رایگان از سورس پیشفرض ModMyi می توانید نصب کنید. و بر روی تمام دستگاه های دارای ios4 تا ios5.1.1 قابل نصب است.