با ساعت زنگدار Oscar Mayer صبح با بوی بیکن از خواب بیدار شوید !

یکی از بوهای خوشی که میتواند آدم را صبح از خواب بیدار کند ، بوی جذب کننده ی گوشت بیکن است ! البته شاید همه کس این بو را دوست نداشته باشند ، ولی اگر شما هم این بو را دوست داشتید ، خوب میشد اگر هر روز صبح یک آشپز به طور خودکار بیکن میپخت تا بوی آن به مشام شما برسد و صبح دل انگیزی را آغاز کنید !

خوشبختانه این امر به لطف شرکت Oscar Mayer (تولید کننده انواع گوشت ، استیک ، هات داگ و بیکن ) میسر شده است ! این شرکت یک دستگاه جدید به نام “بیدار شو و بیکن را بو کن” تولید کرده که به آیفون شما وصل میشود و یک ساعت زنگدار به شما میدهد که میتواند هر روز صبح شما را با بو و صدای جلز و ولز بیکن از خواب بیدار کند !

اولین سوال که در ذهن بوجود می آید این است که این دستگاه چطور کار میکند ؟

خب در واقع این دستگاه دو قسمت دارد : یک اپلیکشن آیفون و یک دستگاه مخصوص . اپلیکیشن تنظیمات ساعت و صداهای هشدار را انجام میدهد و دستگاه مخصوص Oscar Mayer که بوی گوشت خوک مانندی شبیه به بیکن را منتشر میکند.

خب یک خبر خوب و یک خبر بد ، خبر بد اینکه گویا هنوز این دستگاه برای خرید در دسترس نیست. (برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت رسمی Oscar Mayer مراجعه کنید) و خبر خوب این که حداقل میتوانید اپلیکیشن آن را دانلود کنید و با صدای پختن بیکن از خواب بیدارشوید!

http://www.appleapps.ir/wp-content/uploads/2014/03/baconalarm.jpg