با توییک محشر Auxo مولتی تسکینگی واقعی و زیباتر داشته باشید

auxo-cydia-ipod_thumb

با معرفی توییک محشر و تازه ای به نام Auxo در خدمت شما عزیزان هستیم ،  این توییک که جزو توییک های بسیار زیبا و کامل کننده iOS طی زمان کمی که منتشر شده اما محبوبیت بسیاری بین کاربران پیدا کرده است .

همان طور که مولتی تسکینگ جزو قسمت های پر کاربرد کاربران می باشد این توییک می تواند کامل کننده و واقعی نشان دادن مولتی تسکینگ شما باشد  توسط Auxo می توانید تمام برنامه های در حال اجرای دیوایس خودتان را به صورت زنده و با نمایش برنامه های باز ملاخظه کنید همچنین به راحتی با کلیک کردن روی تصویر زنده به برنامه مورد نظر سوییچ شوید .

البته این برنامه در لحاظی باید گفت شبیه یکی از تبلیغات گوشی Samsung s4 بوده ! که در این تبلیغات طوری که دیده می شد کاربر می توانست همزمان برنامه های باز را به صورت زنده روی صفحه نمایش داشته و انهارا مدیریت کنید !

باز هم برای ای او اس چنین توییکی جزو توییک های برتر می تواند باشد . پیشنهاد می کنیم به تمامی کاربرانی که جلبریک شده اند حتما تجربه حالتی جدید از مولتی تسکینگ را داشته باشند ..

این توییک که در نسخه اورجینال به قیمت 2 دلار در سورس bigboss عرضه شده  به صورت کرک نیز در سورس http://repo.insanelyi.com قرار گرفته است

دقت کنید این توییک هنوز برای  آیپد سازگار نشده و طبق گفته برنامه نویسان تا اوایل سال 2013 برای ایپد نیز منتشر خواهد شد .