با استفاده از AnyDrop هر فایلی را از طریق AirDrop ارسال کنید

تقریبا بزرگترین گله ای که برخی از کاربران اپل از دیوایس هایشان دارند،فقدان قابلیت ارسال نامحدود فایل به دیوایس های دیگر می باشد.توییک AirBlue Sharing این امکان را می دهد که هر فایلی را از طریق بلوتوث به هر موبایلی ارسال کنید.اما بعضی وقت ها می خواهیم با سرعتی بسیار بیشتر فایلی را بین دو دیوایس اپلی انتقال دهیم.اولین چیزی که به ذهنمان می رسد AirDrop است که یکی از ویژگی های جدید iOS 7 است.اما AirDrop فقط محدود به یک سری اپلیکیشن هاست.

توییک AnyDrop این محدودیت هارا به طور کامل از روی دیوایس شما برمیدارد و به شما این امکان را می دهد تا هر فایلی را از طریق AirDrop به دیوایسی دیگر انتقال دهید.البته توجه داشته باشید که دیوایس مقصد هم باید دارای توییک AnyDrop باشد تا بتواند فایل شما را دریافت کند.

سرعت ارسال داده ها تا ۲۰ مگابایت در ثانیه هم می رسد.هم چنین این توییک به همراه یک فایل منیجر قدرتمند نصب می شود که به شما اجازه میدهد حتی فایل های سیستم را نیز ارسال کنید.هم چنین هر اپلیکیشنی که قابلیت Open in داشته باشد می توانید در داخل آن با استفاده از AirDrop فایل ارسال کنید.

این توییک بی نظیر با قیمتی معادل ۱.۹۹ دلار قابل خرید از سورس پیشفرض BigBoss میباشد.نسخه ی کرک هم در صورت انتشار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.