با استفاده از استند SLOPE ، آیپد خود را به آی مک تبدیل کنید !

طراح این استند فوق العاده ، یک فرد آمریکایی به نام Erik Kittlaus میباشد . اگر از طرفداران پروپاقرص دنیای اپل بوده باشید ، نام فامیلی او برای شما آشناست زیرا برادر او ، Dag Kittlaus که متولد نروژ است ، یکی از 4 موسس تکنولوژی سیری بوده است . ( که البته دو سال قبل ، از اپل جدا شد )

 

9

 

طراح این استند ، نام محصول خود را استند جادویی آیپد گذاشته است ، اما چرا جادویی ؟ در دو طرف این پایه ، دو بخش اسفنج مانند سیاه رنگ وجود دارند که البته از جنس اسفنج نیستند و در ساخت آنها از تکنولوژی نانو کمک گرفته شده است . روش استفاده هم به این صورت است که شما آیپد خود را بر روی قسمت مشکی رنگ قرار میدید و با فشار شما الیاف نانو ، هوای درون خود را خالی میکنند و دیوایس شما به محکمترین شکل ممکن به استند میچسبد ، حالا قسمت دیگر رو هم به میز ، سرامیک ، شیشه یا هر قسمتی که میخواید متصل میکنید و همین کار رو انجام میدید ؛ حالا میتونید براحتی هر کاری از جمله تایپ با کیبورد سخت افزاری و تماشای فیلم رو به شکلی تازه تجربه کنید . در این سایت که توسط طراح این استند ساخته شده میتوانید مراحل استفاده رو مشاهده کنید .

 

dualPadMarq

 

dualMarq

از ویژگی های این استند میتوان به طراحی زیبا ، جنس آلومینیوم متناسب با بدنه ی آیپد ، کاربرد جالب و مقاوم ، استفاده ی آسان و سازگاری با انواع سطوح اشاره کرد . این محصول در دو سایز مختلف و با قیمتهای 44 و 49 دلار بفروش میرسد . تصاویر استند SLOPE رو در زیر مشاهده میکنید :

 

 

profile

keyboardMarq

 

سایت اختصاصی این استند

SLOPE mini

لینک فروشگاه SLOPE