بازی محبوب Flappy Birds از اپ استور برداشته شد

flappy_bird_screens

 

بازی Flappy Birds در روز های گذشته صدر نشین بازی های رایگان در اپ استور بوده.این بازی با گیم پلی ساده و جذابش طرفداران بسیار زیادی تا به این لحظه پیدا کرده است.اما با کمال ناباوری،برنامه نویس این بازی Dong Nguyen اعلام کرد که تا ۲۲ ساعت بعد این بازی از اپ استور برداشته خواهد شد.این اتفاق هم اکنون به واقعیت پیوست و این بازی دیگر قابل دانلود در اپ استور نیست.

هنوز Dong Nguyen توضیح دقیقی برای دلیل برداشتن این بازی جذاب از اپ استور اعلام نکرده است.البته از قرار معلوم اتفاق هایی که برای این بازی افتاده است را انتظار نمی کشید.در روز های گذشته بر طبق تخمین های زده شده این بازی روزی ۵۰ هزار دلار از طریق تبلیغات درون برنامه ای تولید می کرده است که Dong حتی در رویاهایش همچین چیزی را نمی دید.

وی اعلام کرده است که تصمیمش در مورد برداشتن این بازی از اپ استور به هیج وجه به موضوعات قانونی باز نمی گردد و فقط تمایل شخصی وی بوده.البته باور این سخت است چگونه کمپانی Nintendo با این بازی و بازی های دیگر او مشکلی نداشته.زیرا بیشتر بازی های او الهام گرفته از آیتم های نینتندویی است.

به هر حال اگر هنوز این بازی روی دیوایستان نصب است می توانید بدون مشکل به بازی کردن ادامه دهید اما اگر قصد دانلود دوباره از اپ استور داشته باشید،شانسی برای پیدا کردن آن نخواهید داشت.

Dong Nguyen بازی های دیگری هم در اپ استور دارند که همگش مانند Flappy Bird جزو بازی های پرطرفدار رایگان محسوب می شوند.بازی هایی مانند Super Ball Juggling و Shuriken Block

نظر شما در مورد این اقدام چیست؟