بازی فوق العاده ی GTA : San Andreas بزودی برای دیوایسهای iOS عرضه خواهد شد

کمپانی بازی سازی Rockstar در اخبار خود منتشر کرد که در حال آماده کردن بازی پرطرفدار Grand Theft Auto: San Andreas برای iOS و دیگر سیستم عاملها میباشد و در ماه دسامبر آنرا عرضه خواهد کرد ( امروز 25 نوامبر است و بعد از اتمام ماه نوامبر ، ماه دسامبر می آید ) . بعد از عرضه ی این بازی در سال 2004 و برای کنسولهای خانگی ، در همان سال جوایر متعددی در عناوین بهترین بازیهای سال کسب کرد و در سراسر جهان 27.5 میلیون نسخه بفروش رفت  ! امروزه کمتر کسی است که این بازی فوق العاده را تجربه نکرده باشد و مطمئنا بازی کردن آن بر روی دیوایسهای iOS ، تجربه ی لذت بخشی خواهد بود .

 

url

 

توضیحات RockStar در وبلاگ رسمی این کمپانی :

 

باز هم به نزد  CJ و دار و دسته اش برمیگردیم و به نسخه ی San Andreas میرویم . این بازی در ماه آینده بر روی موبایلها عرضه خواهد شد و همه چیز از جمله گرافیک بازی ، جزییات کاراکترها ، ماشینها ، محیط بازی و همه چیز بهبود یافته است و این نسخه ، بهترین ورژن عرضه شده ی San Andreas خواهد بود .

 

این بازی با گیم کنترلرهای جدیدی که توسط Logitech و Moga عرضه شده اند نیز سازگاری دارد و میتوانید لذت بیشتری از این بازی فوق العاده بر روی دیوایس خود ببرید . این بازی ماه آینده بر روی دیوایسهای iOS, Android, Amazon Kindle و Windows Mobile عرضه خواهد شد .