بازی فوق العاده پرطرفدار Cut the Rope 2 دو هفته ی دیگر در اپ استور !

قبلا نیز به عرضتان رسانده بودیم که بزودی منتظر نسخه ی دوم بازی فوق العاده ی Cut The Rope باشید . چندی پیش نیز اولین تریلر رسمی Cut the Rope 2 منتشر شد . بازی Cut the Rope به جرات ، یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های منتشر شده در سبک پازل iOS است که خیلی ها از جمله من ، تمام نسخه های اون رو به طور همزمان روی دیوایسشون دارند ! سایت polygon دیشب به نقل از ZeptoLab ، سازنده ی بازی ، اعلام کرد که نسخه ی دوم این بازی ، 19 دسامبر ( پنجشنبه 28 آذر ) برای دیوایسهای iOS عرضه خواهد شد .

 

cut_rope_2_

 

Misha Lyalin ، یکی از مدیران ZeptoLab در گفتگو با polygon بیان کرده است :

ما تاکنون ، آپدیتهای زیادی را برای نسخه ی اول این بازی ارائه کرده ایم و مخاطبان ما ، هرروز در حال افزایش بوده اند اما قصد داریم تا تجربه ی جدیدی برای کاربران خودمون فراهم کنیم . بازی جدید ، دارای تغییرات بسیار زیادی در ظاهر و مکانیزم های فیزیکی خواهد بود ، بنابراین ما نام آنرا شماره ی 2 میگذاریم .

 

البته در نسخه ی دوم نیز شما باید با بریدن طنابها به Om Nom کمک کنید ، اما اینبار در محیطی فعالتر ، همراه با کاراکتر های جدید و تجربه ای متفاوت . در نسخه ی دوم ، Om Nom گم شده است و این وظیفه ی شماست تا او را به خانه برگردانید . در راه برگشت ، شما در محیطهای مختلفی بازی خواهید کرد که هرکدام ویژگی ها و کاراکترهای خاص خود را خواهند داشت .

 

Screen_Shot_2013-12-06_at_11.33.51_am

 

ما در اپل اپس ، پیش از این نسخه های Cut the Rope: Time Travel ، Cut the Rope: Time Travel HD ، Cut the Rope ، Cut the Rope: Experiments ، Cut the Rope HD ، Cut the Rope: Experiments HD و Cut the Rope: Holiday Gift را برای شما عزیزان قرار داده بودیم . نسخه ی Cut the Rope 2 نیز به محض عرضه در اپل اپس قرار خواهد گرفت تا شما عزیزان ، اولین افرادی باشید که از این بازی لذت خواهند برد !

 

 راستی شما رو نمیدونم ، ولی من که خیلی منتظر این بازی هستم !