بازی فوق‌العاده The Walking Dead: Michonne منتشر شد [پیشنهاد ویژه اپل اپس]

پس از استقبال بی نظیر کاربران از The Walking Dead حال کمپانی سازنده‌ی آن، Telltale سری جدیدی را با عنوان The Walking Dead: Michonne – A Telltale Miniseries روانه‌ی پلتفرم‌های مختلف کرده است.

Michonne یک بازی مینی سریالی است که سه قسمت دارد و بر اساس کتاب کمیک پر فروش رابرت کرکمن می‌باشد. روایتی از مقابه با از دست دادن و پشیمانی غیر قابل تصور که حاصل گذشته است. داستان به وقایع بین Michonne با ریک، ازکیل و سایر افراد گروه مورد اعتمادش می‎پردازد. این بازی نیز همانند سری اول خود به صورتی قسمتی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

شخصیت Michonne یکی از جالب‌ترین شخصیت‌های Walking Dead است که خوشبختانه در این بازی Telltale از آن استفاده شده است. Michonne یکی از بازماندگان محسوب می‌شود و کاملاً می‌تواند مراقب خود باشد. بازی بلافاصله باعث می‌شود که شما متوجه غرایز طبیعی و توانایی‌های مبارزه او شوید. همچنین شخصیت او برای کاوشگری بیش از حد برای درد گذشته و حس بی‌اعتمادی پرداخته شده است. واضح است که نویسندگان Telltale شخصیت وی را کاملا درک کرده‌اند و با بحث بر روی نقاط ضعف و قوت Michonne بازی را ساخته‌اند.

Michonne در بازی بر اساس تجربیات خود قصد کمک به متحدان جدیدش را دارد که با حال و هوای دنیا سازگار شوند. در حالی که برای بازگرداندن تعادل به ظواهر بشری نیز تلاش می‌کند. همانند سایر بازی‌های Telltale Games، این بازی نیز با دیالوگ‌های چندگانه و تصمیم گیری‌های متوالی پیش می‌رود. هر تصمیمی که شما بگیرید عواقب خود را دارد و ممکن است در آینده نیز تاثیر گذار باشد. هرچند به نظر نمی‌رسد که تصمیم گیری‌ها عواقب قابل توجه‌ای را تا آخرین قسمت داشته باشند.

The Walking Dead: Michonne نسبت به سری قبلی دارای محیط بهتر و اجرای روان‌تری است. نکته جالب توجه این است که حالات صورت Michonne گاهی بیشتر از کلماتش حرف برای گفتن دارد!

برای اجرای این بازی آیفون 5، آیپد 3 و بالاتر پیشنهاد می‌گردد.