بازی فوق‌العاده Angry Birds Action! عرضه شد

کمپانی Rovio سرانجام نسخه‌ای جدید از سری بازی پرندگان خشمگین خود را به صورت جهانی عرضه کرد. Angry Birds Action! در گذشته در اپ استور نیوزلند در دسترس بود اما با یک به روز رسانی، عرضه‌ی جهانی شد. همانطور که احتمالاً می‌دانید انیمیشن پرندگان خشمگین در 31 اردبیهشت ماه نمایش داده می‌شود. انیمیشنی که با توجه به تریلرها و تیم سازنده، می‌تواند برخلاف موارد بسیار دیگر، یک انیمیشن موفق ساخته شده از روی یک بازی باشد. Angry Birds Action! یک بازی ساخته شده از روی یک انیمیشن است، انیمیشنی که خود از روی یک بازی ساخته شده است!

سبک کلی بازی همانند تقریباً تمام بازی‌های پرندگان خشمگین است؛ کشیدن، نشانه گرفتن و شلیک کردن، هر سه در این بازی حضور دارند. شما در این بازی باید تخم مرغ‌ها را نجات دهید، هر مرحله از چند قسمت تشکیل شده است. این بازی را می‌توان تلفیقی از بازی پرندگان خشمگین و بازی‌های Pinball دانست.

علاوه بر نجات تخم مرغ‌ها باید اقلام با ارزش را نیز برای خود جمع آوری کنید. در این بازی 4 شخصیت انیمیشن پرندگان خشمگین حضور دارند. Red با از بین بردن موانع، Chuck با سرعت خود، Bomb با ضربات قدرتمند خود و Terence برای از بین بردن همه چیز در این بازی حضور دارند.

کمپانی Rovio کدهایی را به عنوان BirdCodes در مکان‌ها مختلف قرار داده است که هیجان این بازی را افزایش دهد. BirdCodes برای دسترسی به موارد جدید، بازی‌های جانبی و … کاربرد دارد. BirdCodes روی اسباب بازی‌های پرندگان خشمگین، بیلبوردها و … وجود دارند (البته نه داخل ایران). تنها کافی است که BirdCodes را اسکن کنید تا در بازی شما اعمال شود. اصلی‌ترین دلیل انتشار بازی و BirdCodes، موفقیت بیشتر انیمیشن پرندگان خشمگین است.

این بازی در حال حاضر 90 مرحله دارد که مطمئناً در آینده بیشتر هم می‌شوند. در این بازی نما به جای بغل، از بالا به پایین است. این بازی را می‌توانید به صورت رایگان از اپل اپس و یا اپ استور دانلود نمایید. ویدیو گیم پلی بازی نیز در ادامه قابل مشاهده است.