بازی فوق‌العاده خدایان رم به زودی از گیم‌لافت [تریلر]

پروژه بزرگ فعلی کمپانی مشهور گیم لافت یک بازی فوق‌العاده و جذاب با نام Gods of Rome (خدایان رم) است.

به نظر می‌رسد که این کمپانی با توجه به موفقیت دو بازی MARVEL Contest of Champions و Injustice: Gods Among Us دست به این کار زده و قصد رقابت را داشته باشد. Gods of Rome یک مبارزه سنتی 1 در مقابل 1 است که میان گلادیاتورها و خدایان باستانی برگزار می‌شود. از شخصیت‌های موجود در این بازی می‌توان به زئوس، اسپارتاکوس و اطلس اشاره کرد.

gods of rome

این بازی دارای مبارزات تک نفره انتخابی است و همچنین بازیکنان می‌توانند به صورت آنلاین با یکدیگر به مبارزه بپردازند. برای مبارزات آنلاین به نظر می‌رسد که باید آیتم‌هایی را جمع آوری کنید که در روند مبارزات از آن‌ها استفاده نمایید. به طور مثال برای به دست آوردن سلامتی کامل خود در میان مبارزات باید از یک معجون استفاده نمایید.

هر کدام از شخصیت‌های موجود در بازی سبک جنگیدن و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. در خدایان رم نیز، همانند سایر بازی‌های گیم‌لافت به مسئله گرافیک توجه ویژه‌ای شده است. محیط بازی و شخصیت‌های آن به زیبایی طراحی شده‌اند. البته نمی‌توان کیفیت قطعی بازی را تا زمان ارائه مشخص کرد.  می‌توانید با مراجعه به این وب سایت از پیشرفت بازی مطلع بشوید و با پیش ثبت ‌نام از امتیازات که در اختیار شما قرار می‌گیرد استفاده نمایید.

می‌توانید این بازی فوق‌العاده را به محض ارائه از اپل اپس با لینک مستقیم دریافت نمایید، با ما همراه باشید …

تریلر این بازی را در پایین قابل مشاهده و دانلود است