بازی رسمی سریال پرطرفدار Family Guy به زودی برای iOS منتشر میشود

اگر اهل فیلم دیدن و دنبال کردن سریال های تلویزیونی البته به صورت حرفه ای باشید ، محال است که تابحال انیمیشن سریالی Family Guy را به طور کامل یا چند قسمتی از آن ، ندیده باشید ! این سریال فوق العاده که محصول کشور آمریکا و شبکه ی تلویزیونی FOX میباشد ، یکی از پرطرفدارترین و البته خنده دارترین مجموعه های تلویزیونی است . در این انیمیشن که تقریبا به سبک سریال Simpsons ساخته شده است ، یک خانواده ی 6 نفره ( سگ خانواده هم جزو آنها حساب شده است ! ) وجود دارند که در شهری به نام کوهاگ با همسایگان خودشون زندگی میکنند . هرکدوم از اعضای خانواده ، حماقت ها و خصوصیات اخلاقی جالبی داره که در هر قسمت براشون داستانی پیش میاد و اتفاقات خنده داری رخ میدهد .

 

family-guy

 

حالا بعد از گذشت مدتها از شروع پخش این سریال ، شرکت بازی سازی TinyCo به همراه شبکه ی FOX به توافقاتی رسیده اند تا بازی رسمی این انیمیشن را تولید کنند . البته پیش از این هم نرم افزاری برای آی دیوایسها در آیتیونز منتشر شده بود که زمان پخش و اطلاعاتی از این سریال را در اختیار شما میگذاشت ، اما هیچ بازی یا برنامه ی رسمی دیگری در این مورد ساخته نشده بود . گفته میشود تیم توسعه دهنده ی بازی قرار است تا با نویسندگان و صداپیشگان اصلی این انیمیشن همکاری کنند تا بازی کاملا شبیه مجموعه ی تلویزیونی آن شود .

 

این بازی قرار است به طور رایگان و در سال 2014 عرضه شود که احتمالا مانند بازی سیمپسونها ، دارای In-App-Purchase های زیادی خواهد بود . به گفته ی تیم سازنده ، پلیرها قادر خواهند بود تا ماجراهای سریال و چندین ماجرای دیگر را تجربه کنند . همچنین امکان ماجراجویی در شهر کوهاگ و دیگر لوکیشنها را توسط کاراکترهای مورد علاقه تان خواهید داشت .

 

familyguysimpsons_large_verge_medium_landscape

 

راستی اگر این سریال رو ندیدید و دوست دارید کلی بخندید و سرگرم بشد ، حتما برید از قسمت اول تا 212 رو تماشا کنید !