بازی خاطره‌انگیز Snake برای آی‌اواس – دانلود رایگان به مدت محدود

انجام بازی بر روی تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند هنوز که هنوز است حس و حال و لذت انجام بازی بر روی کنسول‌های بازی نظیر پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را به کاربر نمی‌دهد٬ ولی نمی‌توان منکر تغییرات و بهبودهایی شد که طی دهه‌ی گذشته در این حوزه رخ داده‌اند. سهم دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و آی‌اواس در زمینه‌ی بازی در طی این سال‌ها به طرز فزاینده‌ای افزایش یافته است و بازی‌های ویندوز فون نیز از این قافله چندان عقب نمانده‌اند. اما گاهی جالب است که نگاهی به گذشته بیندازیم و انجام برخی بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز را بر روی دستگاه‌های جدیدمان تجربه کنیم.

 

بازی Snake ’97 یک بازسازی زیبا و خوش‌دست از بازی سنتی و معروف گوشی‌های نوکیا موسوم به Snake است که بر روی اپ‌استور عرضه شده است. نگاهی به تصویر ابتدایی پست می‌تواند حس شوق و اشتیاق کاربران قدیمی این گوشی‌ها را برای تجربه‌ی دوباره‌ی این بازی برانگیزد.

 

screen568x568

 

نحوه‌ی انجام بازی Snake ’97 بسیار ساده است. باید ماری که بر روی صفحه قرار دارد و پیوسته به جلو حرکت می‌کند را کنترل کنید و به حرکت آن جهت دهید. این جهت‌دهی باید در راستای رساندن آن به نقاطی که بر روی صفحه ظاهر می‌شوند صورت بگیرد. هر بار که به یکی از این نقاط می‌رسید آن نقطه توسط مار خورده می‌شود و این کار موجب افزایش طول آن می‌شود. بازی زمانی پایان می‌یابد که مار به دیوار یا خودش اصابت کند.

محیط بازی چنان ساخته شده است که حس کامل انجام بازی بر روی یک دستگاه قدیمی نوکیا را به شما منتقل می‌کند. اگر به دنبال یک تجربه‌ی خوب از انجام این بازی قدیمی هستید در دانلود Snake ’97 تعلل نکنید. این بازی که تا تاریخ ۸ فروردین رایگان شده است را می‌توانید از اپ‌استور دانلود و نصب کنید.