ایده های اولیه نسل جدید کتاب های اپل

سایت AllThingsD سخنانی را از آقای Terry McGraw، رئیس مرکز McGraw-Hill، درباره تصورات استیو جابز از آنچه کتاب های اپل باید باشند را درست یک روز بعد از کنفرانس اپل درباره نسل جدید کتاب های اپل منتشر کرد.

آقای Terry McGraw: اینجا نشسته ام و دارم درباره این پیشرفت می شنوم و حرف می زنم در حالی که خیلی دوست داشتم استیو هم الان در کنار ما بود. من این اواخر همه اش با او بودم، ما باهم راجع به برنامه و کار هایی که می خواستیم در آینده بکنیم صحبت می کردیم. ای کاش الان این جا بود. این ایده او بود، استیو می خواست این کار را بکند و حتی چندین بار در این باره با من صحبت کرده بود.

علاقه استیو جابز به کتاب برای همه روشن بود و همانطور که در کتاب ” استیو جابز ” نوشته ” Walter Isaacson ” نوشته شده بود، او می خواست تغییرات عظیمی در دنیای کتاب ها به وجود بیاورد. او حتی این اواخر با ناشران بزرگی مثل Pearson درباره امکانات و احتمالات صحبت کرده بود.

نکته جالب دیگر درباره این پیشرفت چند روز پیش توسط یکی از کارورزان پیشین اپل مشخص شد. آقای Joseph Peters یکی از کارورزان پیشین اپل در مصاحبه ای گفت که در سال 2008 در طی پروژه ای به نام iContest به گروه کارورزان او گفته شد که تغییراتی در بخش کتاب ها ایجاد کنند. این گروه که زیر نظر خود آقای Peters کار می کردند ایده های بسیار جالبی را ارائه دادند و اپل به این گروه یک مک بوک ایر رایگان هدیه داد و آنها را دعوت کرد تا با مدیران اپل درباره این ایده ها ملاقات کنند.

آقای Peters : ما رفتیم و شروع کردیم به پاسخ دادن چند تا سوال و همه چیز خیلی خوب پیش رفت. مدیران خیلی از ایده های ما خوششون اومده بود و همه چیز عالی بود.

یادم می یاد که من به چند تا سوال جواب دادم و ناگهان یکی از اونا گفت عالیه!!! بعد به ما یه مک بوک ایر رایگان دادن و به ما یه قرار ملاقات با John Couch مدیر بخش آموزش اپل دادن و ما هم رفتیم و با گروه آموزش اپل صحبت کردیم و اونجا هم همه چیز عالی پیش رفت!!!

البته آقای Peters نمی گوید که ایده امروزی نسل جدید کتاب های اپل برای او بوده و همه می دانیم که استیو جابز آغاز کننده این طرح بود. اما سخنان آقای Peters نشان می دهد که استیو جابز از سال 2008 در فکر تغییرات بزرگ بوده. به هر حال استیو جابز بوده که به آقای Peters دستور تغییرات داده.

ترجمه شده از: MacRumors

 

 

iContest