اپ استور در 24 ساعت گذشته؛ رایگان شده‌ها، تخفیف خورده‌ها و … [9 دی]

در این پست برنامه و بازی های رایگان شده، تخفیف خورده و جدید اپ استور که دارای اهمیت هستند، قرار داده می‌شود.

برنامه و بازی‌های مختلفی به مناسبت‌ها و دلایل مختلفی رایگان می‌شوند و یا تخفیف‌هایی را شامل می‌شوند، البته تقریباً تمام این تخفیف‌ها و رایگان شدن‌ها به صورت محدود می‌باشد. برای کاربران این زمان خوبی است که از این فرصت استفاده کنند و برنامه‌هایی که باید بهایی را برای آن‌ها بپردازند، به صورت رایگان و یا با قیمت کمتر خریداری کنند. امروز لیست اپ‌هایی که در 9 دی رایگان شده، تخفیف خورده و جدیداً منتشر شده را قرار داده‌ایم.

برای دانلود این برنامه‌ها نیاز به اپل آی‌دی دارید که می‌توانید با استفاده از این آموزش خودتان بسازید _کمی اخیراً سخت گیری‌های اپل برای ساخت اپل آی‌دی بیشتر شده_، همچنین می‌توانید از فروشگاه اپل اپس خریداری کنید.

توجه: هنگام دانلود به سازگاری اپ با دستگاه خود دقت نمایید.

نکته: اگر با ارور 1009 مواجه می‌شوید به خاطر تحریم ایران می‌باشد، برای رفع آن باید تغییر ip بدهید.

رایگان شده‌ها – 12 اپلیکیشن (قیمت‌های درج شده، قیمت اصلی اپ می‌باشند) :

Fuzzy for Dubsmash and Musical.ly – SUPER FUNNY Comedy Videos and Clips 0.99 : اکثر کلیپ‌های فضای مجازی را در حال حاضر دابسمش‌ها تشکیل داده‌اند. این برنامه که به صورت محدود رایگان شده است، بانکی غنی را از این ویدیوها را در اختیار شما قرار می‎دهد. علاوه بر قابلیت مشاهده ویدیوها، شما می‌توانید ویدیوهای مورد علاقه خود را نیز به اشتراک بگذارید. با دانلود این برنامه نیاز به هیچ پرداخت دیگری برای مشاهده ویدیوها نخواهید داشت، تنها پرداخت درون برنامه‌ای موجود در این اپلیکیشن برای حذف تبلیغات‌ها می‌باشد.

LUZMO – Light Effects Powerful Photo Editor Blend Light Leaks Textures and Overlays 4.99 : یک نرم افزار با امکانات گسترده برای نوردهی تصاویر. برخی از ویژگی‌های LUZMO: گرفتن تصاویر با افکت‌های نوری به صورت real-time، قابلیت اعمال افکت‌های به تصاویر از قبل گرفته شده، تنظیمات برای فیلترهای نوری به صورت real-time، قابلیت سوئیچ بین دوربین پشت و جلو، تغییر حالت فلش به روشن، خاموش، خودکار و Torch، قابلیت ویرایش تصاویر بعد از گرفته شدن، فوکوس و تنظیم نوردهی به تصویر، ذخیره تصاویر با کیفیت بالا و …

Crazy Monster Truck – Escape 1.99 : میزان سلامتی وسیله نقلیه شما با برخورد با سایر اتومبیل‌ها و موانع کاهش می‌یابد. قدرت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد به شما در حفظ ماشینتان در مقابل موانع و سایر سورپرایزهایی که در بازی است، کمک خواهد نمود. این بازی که تقریبا بی پایان است شما را با چالش‌ها و محیط‌های متنوعش مدت طولانی سرگرم می‌کند. هر کیلومتری که طی می‌کنید در پیشرفت شما به رفتن به مراحل و چالش‌های جدید کمک خواهد کرد. علاوه بر موانع و ماشین‌های دیگر، باید حواستان به پلیس‌ها نیز باشد. آن‌ها از هر فرصتی برای دستگیری شما استفاده خواهند کرد.

CollegeHunch 9.99

Gym Machine – Personal Workout Organizer 1.99

Poughkeepsie 12.99

Terra – Eternal Chaos 0.99

Colorful Splashy Wallpapers & Backgrounds – Beautiful Pictures For iphone ipad ipod 0.99

Best 3D Wallpapers for iPad 0.99

Cute Puppies Wallpapers & Backgrounds – Pretty Puppy Images 0.99

Love Scanometer Free – best Love Calculator & real Love Tester App 0.99

Directions – Your GPS in the wild 1.99

تخفیف خورده‌ها:

Lost Echo 2.99=>1.99 : دوست دختر گرِگ، کلوئی به صورت مرموزی از جلوی چشمان او ناپدید می‌شود. گرِگ با ناامیدی تمام به دنبال او می‌گردد، ولی یک جای کار می‌لنگد! هیچکس کلوئی را به یاد نمی‌آورد! محیط این بازی بسیار با دقت طراحی شده است و دارای گرافیکی واقع گرایانه و با جزئیات است. این بازی برخلاف بسیاری از بازی‌های دیگر در دستگاه‌های قدیمی همانند آیفون 3GS نیز اجرا می‌گردد. موسیقی متن استفاده شده در بازی ینز بسیار فوق‌العاده می‌باشد و  از سبک‌های مختلفی استفاده شده است که در محیط و شرایط همگون پخش می‌گردند.

Files Board – Organize, Manage & Share Your Documents, Photos and Videos 4.99=>0.99

SnapQu- Instant Homework Help 4.99=>3.99

Frozen: Storybook Deluxe – Now with Frozen Fever! 6.99=>2.99

Jake’s Never Land Pirate School 2.99=>0.99

به مناسبت کریسمس اپ استور آپدیت نمی‌شود، جدیدها از فردا درج خواهند شد.