اپل درحال تست نسل بعدی آیفون با صفحه ای 4.9 اینچی است

پیش از این در مطلبی از بلومبرگ برایتان نقل کرده بودیم که اپل قصد دارد تا آیفون های با صفحه ی بزرگتر را در تابستان آینده وارد بازار کند . حال با قوت گرفتن این اخبار ، شایعات دیگری نیز از گوشه و کنار جهان به گوش میرسد که اپل بالاخره قصد دارد تا سایز صفحه را افزایش دهد . روز گذشته نیز سایت چینی CTech در گزارشی از منابع معتبر و داخلی اپل ، خبر داده است که اپل در حال تست کردن آیفونی با اندازه ی صفحه ی 4.9 اینچی میباشد .

 

url

 

این سایت چینی که در گذشته نیز شایعات مختلفی را درمورد آیفون 5s و 5c منتشر کرده بود ( که اکثر انها نیز درست از آب درآمد ! ) ، اینبار نیز از محصول جدید اپل پرده برداشت :

ما اخبار معتبری از داخل کمپانی اپل دریافت کرده ایم که نشان میدهد اپل درحال کار بر روی پروتوتایپ ( نمونه ی اولیه ) آیفون 6 میباشد و آنطور که ما فهمیده ایم سایز صفحه به 4.9 اینچ رسیده است و فعلا هیچ تغییر دیگری رخ نداده است . طبق گفته ی منابع خبری ما در اپل ، سال آینده نیز قرار است دو آیفون معرفی شود که هر دو آنها صفحه ای بزرگتر خواهند داشت …

 

آنطور که اخبار و شایعات در حال شکل گرفتن هستند ، به نظر میرسد که افزایش سایز صفحه درحال پیوستن به واقعیت است و اپل درحال یک سنت شکنی دیگر از زمان مدیریت تیم کوک میباشد .

حال باید نشست و دید که آیا این افزایش صفحه ، بازار را از رقیب دیرینه خواهد گرفت و یا برخی از طرفداران اپل را وادار به خداحافظی با این محصول خواهد کرد ؟